ماجرای استوری توهین آمیز علی صبوری در اینستاگرام

1

ماجرای استوری توهین علی صبوری به فالورهایش را که با الفاظ به درک و بی لیاقت ها همراه بود را در ادامه بطور کامل و علت ناراحتی و اقدام عجیب او و واکنشهای کاربران را در مجله حرف تازه میخوانید

توهین علی صبوری به فالورهایش در اینستاگرام

توهین علی صبوری به فالورهایش در استوری اینستاگرام

علی صبوری کمدین و چهره اینستاگرامی در اقدامی عجیب با الفاظ توهین آمیز به فالورهای خود در اینستاگرامش بی احترامی کرد.

صبوری با شرکت در برنامه خنداننده شو خندوانه با اجرای استندآپ به شهرت رسید، حالا در صفحه اینستاگرامش یک استوری گذاشته است که “بی لیاقت‌ها، به درک و …”

استوری توهین آمیز علی صبوری

استوری توهین آمیز کمدین خنداننده شو

این چهره مجازی در اینستاگرام در دی ماه ۹۹ در یک استوری به فالورهای میلیونی خود توهین کرد و آنها را بی لیاقت خواند و در اخر هم یک به درک جانانه نثارشان کرد.

از این اتفاقات در فضای مجازی زیاد شده است که افرادی که یک شبه مشهور میشوند نه محبوب، شروع به برخی توهین ها میکنند.

اما یادمان باشد که به دست آوردن معروفیت ساده‌تر است حتی با فحش و ناسزا هم می‌توان به آن رسید، ولی محبوبیت یک داستان دیگری دارد و اثبات آن هم حضور خود شما در تلویزیون بعد از خندوانه.

صبوری به تازگی در اواسط تابستان امسال در سریال «آخر خط» که هر شب بر روی آنتن شبکه ۳ رفت ، نقش اصلی را داشت.

همان زمان شروع پخش سریال «آخر خط» خبری منتشر شد که تلویزیون یک قرارداد ۱۰ ساله با علی صبوری امضا کرد و خود او اظهار داشت: «به تلویزیون یک تعهد حرفه‌ای ۱۰ ساله داده ام که همه کارهایم تا ۱۰ سال آینده با اجازه مدیران سازمان باشد.

به همین خاطر است که می‌خواهم به تلویزیون بیایم. برنامه ام این که از اینستاگرام فاصله بگیرم و در تلویزیون کار کنم. من مدتی در فضای مجازی فعالیت داشتم و آزمون و خطا می‌کردم.

در کلیپ‌هایی که می‌ساختم شبیه فیلم سینمایی بود و عوامل هم عوامل فیلم سینمایی بودند و، چون جایی نبوده تا نظارت کند، شاید ناآگاهانه خط قرمز‌هایی را نیز رد کرده باشم، علت آن هم این بوده است که کسی وجود نداشت تا روی آن‌ها نظارت کند.

ولی به نظرم امروز به آن تجربه رسیدم که کاملا فضای مجازی را کنار بگذارم و وارد تلویزیون شوم.»

1 دیدگاه در “ماجرای استوری توهین آمیز علی صبوری در اینستاگرام

  1. ه گفت:

    منظورش دنیا جهانبخته تا یه جایی درست می گفت اما خب باید می گفت منظورش اون عده هستن و واقعانم حرفاش راجب اونا درست بود . اخه واسه چی وقتشونو می زارن پای یه ادم مسخره و چرت و پرتاش؟ اینا یا ساده هستن یا بیشعور .

نظرات