اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری + خلاصه داستان

0

“روزهای بی قراری″، سریال ایرانی به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی است. این سریال محصول سال  ۱۳۹۳ و در ژانر ملودرام و رمانتیک ساخته شده است. سریال روزهای بی قراری که اولین بار از شبکه دوم در قالب ۲۳ قسمت پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

سریال “روزهای بی قراری” روایتگر زوجی به نامهای “رها” و “فرهاد” با یکدیگر ازدواج کرده اند. “رها” بعد از مدتی باردار می شود, به علت مشکلی که برای مادر رها که در شهر دیگری زندگی میکند پیش می آید این زوج مجبور به سفر به آن شهر می شوند که این سفر منجر به تصادف می شود.

خلاصه داستان سریال روزهای بی قراری

در این ماجرا “فرهاد” سالم می ماند و رها به کما می رود ولی فرزندش به دنیا می آید. مدتی میگذرد و در حالی که “رها” در کما به سر می برد “فرهاد” با “سارا” که از دوستان صمیمی رها بوده ازدواج می کند و چیزی نمیگذرد که رها به هوش می آید و…

 

اسامی بازیگران سریال روزهای بی قراری به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال روزهای بی قراری به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: کاظم معصومی، تهیه کننده: امیرحسین شریفی، مدیر تصویربرداری: رسول خدابنده لو، مدیر صدابرداری:حسین غفاری، آهنگساز: محمدمهدی گورنگی، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، طراح گریم: مهرداد قلی‌پور، دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی پور، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس: پدرام هادیان، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی به سفارش حوزه معاونت سیمای استان‌ها.

 

نظرات