بیوگرافی نگار عابدزاده و همسرش رهام هاشمی | دختر احمدرضا عابدزاده

0

“نگار عابدزاده”، دختر احمدرضا عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس است. در ادامه با بیوگرافی و زندگی شخصی و شغل و فعالیت ها و اینستاگرام و عکس های شخصی و خانوادگی و ماجرای ازدواج و آشنایی وی در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی نگار عابدزاده (دختر احمدرضا عابدزاده) و همسرش رهام هاشمی + شغل و اینستاگرام

بیوگرافی نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده

نگار عابدزاده متولد اسفند ۱۳۶۸ در تهران او دختر احمدرضا عابدزاده دروازه بان فوتبال و عقاب آسیا و خواهر امیر عابدزاده دروازه بان فوتبال است.

خانواده

در خانواده فوتبالی ۴ نفره به دنیا امد، یک برادر به نام امیر دارد که فوتبالیست و دروازه بان فوتبال است که در لیگ اروپا توپ میزند، پدرش احمدرضا عابدزاده از اسطوره های فوتبال ایران است و دروازه بان تکرار نشدنی پرسپویس و استقلال و تیم ملی فوتبال ایران است و مادرش نیز دارای سالن آرایشی و آرایشگاه و گاهی نیز فوتسال بازی میکند.

بیوگرافی نگار عابدزاده و همسرش رهام هاشمی | دختر احمدرضا عابدزاده

رهام هاشمی همسر نگار عابدزاده کیست

وی چند سال پیش با رهام هاشمی ازدواج کرده و متاهل است. در مراسم ازدواجش تعدادی از فوتبالیست ها و پدرش و برادرش امیر حضور داشتند. داماد احمدرضا عابدزاده در زمینه ورزش و فوتبال فعالیت جدی ندارد و شغل آزاد در زمینه مهندسی و معماری دارد، اما همیشه همراه پدر همسرش در کارهای خیریه و انسان دوستانه است.

عکس جدید رهام هاشمی همسر نگار و داماد احمدرضا عابداده

رهام هاشمی همسر نگار عابدزاده کیست

سوابق و فعالیت ها

او مدرک کیک بوکسینگ دارد و در شنا مدارک حرفه ای دارد، حتی رکوردی هم دارد. وی حالا مربیگری شنا مشغول است و یک مقطعی نیز به ایتالیا رفت تا در رشته علوم ورزشی تحصیل کند ولی آن را رها کرد و آمد به تهران و درمدیریت بازرگانی درس خواند.

وی کاملا به زبان ایتالیایی و انگلیسی مسلط است و روان صحبت می کند و در رشته ربان اسپانیایی نیز تحصیل کرده و به زبان اسپاینایی نیز تسلط دارد.

عکس جدید نگار و پدرش احمدرضا عابدزاده

اینستاگرام نگار عابدزاده

کمربند مشکی کیک بوکسینگ

«دختر احمدرضا عابدزاده» بطور حرفه ای ورزش در رشته کیک بوکسینگ فعالیت میکند و دارای کمربند مشکی در این رشته است.

اینستاگرام نگار عابدزاده

صفحه شخصی وی با آیدی negarabedz فعال است که میتوانید تصاویر شخصی و خانوادگی وی را مشاهده کنید

عکس نگار و برادرش امیر عابدزاده

تصاویر جدید و جذاب خانوادگی نگار عابدزاده

نظرات