بیوگرافی نفیسه لطیفیان همسر احمدرضا عابدزاده کیست + زندگینامه و سوابق و عکس

0

بیوگرافی نفیسه لطیفیان همسر احمدرضا عابدزاده کیست + زندگینامه و سوابق و عکس

همسر احمدرضا عابدزاده کیست

نفیسه لطیفیان متولد اسفند ۱۳۵۱ اصفهان, همسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان فوتبال ایران است. وی مدیریت سالن آرایشی و زیبایی فاروس را بر عهده دارد و در رشته فوتسال نیز گاهی فعالیت میکند. نفیسه لطیفیان همسر احمدرضا عابدزاده به علت بی حجابی در فروردین ۱۴۰۳ از خبرهای جدید ایشان می باشد. در ادامه زندگینامه و بیوگرافی “نفیسه لطیفیان” همسر احمدرضا عابدزاده کیست؟ به همراه زندگی شخصی و شغل و سن و عکس های شخصی و خانواده و پیج اینستاگرام وی در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی «نفیسه لطیفیان» همسر احمدرضا عابدزاده + زندگینامه و شغل و اینستاگرام

بیوگرافی نفیسه لطیفیان همسر احمدرضا عابدزاده

نفیسه لطیفیان کیست : نفیسه لطیفیان متولد اسفند ۱۳۵۱ اصفهان, همسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان فوتبال ایران است. وی مدیریت سالن آرایشی و زیبایی فاروس را بر عهده دارد و در رشته فوتسال نیز گاهی فعالیت میکند.

نفیسه لطیفیان درباره شایعه ازدواج‌های دوم و سوم احمدرضا گفت: «ما هم این خبر را شنیده بودیم. من که اولی هستم، دومی و سومی را نمی دانم

ماجرای بازداشت همسر و دختر عابدزاده چه بود؟

دختر و همسر احمدرضا عابدزاده در خیابان فرشته دستگیر شدند

با کشف حجاب همسر و دختر احمدرضا عابدزاده‌ در خیابان فرشته تهران برخورد جدی صورت گرفت.

خانم لطیفیان و نگار عابدزاده، همسر و دختر احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال در خیابان فرشته تهران در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه به علت کشف حجاب دستگیر شدند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس ضمن تأیید خبر بازداشت همسر و دختر عابدزاده گفت: مأموران طرح عفاف و حجاب بعدازظهر امروز در یکی از خیابان‌های شمال تهران به خانم لطیفیان، همسر و نگار عابدزاده، دختر احمدرضا عابدزاده به‌دلیل کشف حجاب تذکر دادند، اما این ۲ نفر به‌دلیل ایجاد تنش و درگیری با مأموران به‌طور موقت بازداشت شدند و سپس آزاد شدند.

سوابق و شغل

خانم لطیفیان در رشته آرایشگری و زیبایی تخصص دارد و مدیریت سالن آرایشی و زیبایی فاروس را بر عهده دارد و در رشته فوتسال نیز گاهی فعالیت میکند.

بیوگرافی نفیسه لطیفیان همسر احمدرضا عابدزاده + زندگینامه

ماجرای همسر دوم و سوم احمدرضا عابدزاده

نفیسه لطیفیان درباره شایعه ازدواج‌های دوم و سوم احمدرضا گفت: «ما هم این خبر را شنیده بودیم. من که اولی هستم، دومی و سومی را نمی دانم…»

نحوه ازدواج نفیسه لطیفیان با عابدزاده

خانم لطیفیان در سال ۱۳۶۶ و زمانی که ۱۶ سال داشته با احمدرضا عابدزاده که ۲۱ ساله بوده ازدواج كرد و ثمره این ازدواج دو فرزند به نام های نگار و امیر هستند.

بیوگرافی نفیسه لطیفیان مدیر آرایشگاه و سالن زیبایی فاروس

او درباره نحوه آشنایی و ازدواج با احمدرضا عابدزاده می گوید: زمانی كه در عابدزاده در اصفهان بود، در زمان تمرین با پدرش كه كنار تیم بودند، آشنا شده، بعد از مدتی ارتباط خانوادگی بین آنها ایجاد شد و بعد از دیدن همدیگر، و آشنایی بیشتر، تصمیم به ازدواج گرفتند

آدرس سالن زیبایی و آرایشگاه زن احمدرضا عابدزاده

سختی های زندگی با فرد مشهور

عابدزاده یک آدم معمولی نیست. ما در زندگی‌مان خیلی سختی کشیدیم و مسایل زیادی را تحمل کردیم. احمدرضا همیشه توی دروازه بوده. همیشه مشغول بازی و مسابقه و تمرین بوده. این بچه‌ها را من تنها بزرگ کردم و در طول این مدت خیلی روزها را تنها بودم. من همیشه او را دوست داشتم و عاشقش بودم. احمدرضا برای من مرد خوب و قابل اعتمادی بوده و همیشه از زندگی با او راضی بوده‌ام.

نفیسه لطیفیان

فرزندان

نفیسه لطیفیان درباره مادر شدنش در ۱۶ سالگی می گوید: در زمان ازدواج، من ۱۶ ساله بودم و احمدرضا ۲۱ ساله. هر دو خیلی جوان بودیم و هجده ساله بودم که دخترم را در تهران به دنیا آوردم. احمدرضا از همان سال‌ها درگیر فوتبال بود و من با توجه به سن و سالی که داشتم زندگی را در دست گرفتم که احمدرضا به من سپرده بود.

من در طول این مدت خیلی چیزها یاد گرفتم. خیلی زود تجربه کسب کردم و بزرگ شدم. شاید آن روزی که احمدرضا را به بیمارستان بردند هر کسی به جای من بود خیلی هول می‌شد ولی من خونسردی خودم را حفظ کردم.

بیوگرافی «نفیسه لطیفیان» همسر احمدرضا عابدزاده + زندگینامه و شغل و اینستاگرام

در زمان کما رفتن احمدرضا عابدزاده، علی انصاریان کنارمان بود

شاید باورتان نشود ولی من با لباس عروسی به بیمارستان رفتم! یعنی همان شب ما به یک مراسم عروسی رفته بودیم و وقتی آن اتفاق برای احمدرضا افتاد، من با همان لباس به بیمارستان رفتم. وقتی این اتفاق افتاد، من فقط شماره علی انصاریان را داشتم و به همین دلیل به او که همبازی احمدرضا بود زنگ زدم. او هم با مهدی هاشمی‌نسب تماس گرفت و آنها از همان اول کنار ما بودند.

ما اول به بیمارستان ایرانمهر رفتیم و آنها گفتند که چون احمدرضا معروف است،‌ او را بستری نمی‌کنند. به همین دلیل آنها ما را به بیمارستان کسری فرستادند و بالاخره آنجا احمدرضا را بستری کردند.

بیوگرافی «نفیسه لطیفیان» همسر احمدرضا عابدزاده + خانواده و فرزندان و اینستاگرام

سوابق ورزشی

من از یک خانواده ورزشی هستم و خودم هم به ورزش علاقه‌مندم. حضور در تیم فوتسال بانوان هنرمند ایران برای من یک افتخار است و خوشحالم که به همراه بانوان هنرمند و خیرخواه ایران می‌توانیم کار مثبتی انجام دهیم.

اینستاگرام نفیسه لطیفیان

صفحه شخصی وی با آیدی nafis_eh1351 فعال است که میتوانید تصاویر شخصی و جدید خانوادگی ایشان را مشاهده کنید.

آدرس آرایشگاه نفیسه لیطفیان

خانم لطیفیان در رشته آرایشگری و زیبایی تخصص دارد و مدیریت سالن آرایشی و زیبایی فاروس را بر عهده دارد.

نظرات