بیوگرافی دز مک آلینان دستیار سابق کی روش و همسرش + علت خودکشی

0

دز مک آلینان دستیار سابق کی روش و سرمربی سابق ذوب آهن خودکشی کرد . با بیوگرافی و زندگینامه فوتبالی و شخصی دس مک آلینان و همسر و فرزندانش و پیج اینستاگرام و عکس ها و سوابق سرمربیگری فوتبال در ایران و تیم ملی کلمبیا را در این بخش برای شما اماده کردیم.

بیوگرافی دز مک آلینان دستیار سابق کی روش و همسرش + علت خودکشی

بیوگرافی دز مک آلینان

دز مک آلینان، (Des McAleenan) متولد ۱۹۶۸ در دوبلین ، ایرلند، دروازه بان فوتبال و سرمربی فوتبال بود. او در ۸ اسفند ۱۳۹۹ در منزل خود در ایرلند خودکشی کرد.

علت خودکشی دز مک آلینان مربی سابق ذوب آهن و دستیار سابق کی روش

مک آلینان در منزل خود در ایرلند دست به خودکشی زد و خبرگزاری‌ها خبر دادند که جسد وی در منزلش در ایرلند پیدا شده است. او که از یک افسردگی طولانی و شدید رنج می‌برد ممکن است خودکشی کرده باشد.

گفته میشود که وی چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود و این مسئله به افسردگی و بدحالی وی افزوده بود.

بیوگرافی دز مک آلینان دستیار سابق کی روش و همسرش + علت خودکشی

سوابق فوتبالی

دس مک آلینان سابقه سرمربیگری گلرهای ذوب آهن را در ایران داشت و همچنین دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا و دستیار امید نمازی در تیم ذوب آهن بود و پس از جدایی نمازی مدتی با علیرضا منصوریان کار کرد. او همچنین در تیم های نیویورک رد بولز و کنکتیکات ولوز و الهلال

واکنش کی روش به خودکشی دستیار سابقش

سرمربی سابق تیم ملی ایران برای او پستی در اینستاگرام اینگونه نوشت: همه آنهایی که تو را بعد از اینکه تست کرونایت مثبت شد تنها گذاشته و رها کردند، پیش وجدان خود مجازات خواهند شد. زیبایی های فوتبال امروز برای من پایان یافت.

تمام کسانی که بعد از ابتلایت به ویروس کرونا تو را رها کردند، الان خود را سرزنش می کنند که چرا اینکار را کردند. من برای تو و خانواده ات متاسفم چون نتوانستم آنچه که به تو قول دادم را عمل کنم. بهترین آنچه که در فوتبال داشتم امروز به پایان رسید و به همراه تو پر کشید.

بیوگرافی دز مک آلینان دستیار سابق کی روش و همسرش + علت خودکشی

واکنش امید نمازی به خودکشی دستیارش

امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن با تایید خودکشی مک آلینان گفت: بعد از آنکه او ویروس کووید ۱۹ گرفت با او در کلمبیا رفتار خوبی نشد . همچنین پزشکی به او گفته بود که آرتروز دارد و شاید لازم باشد شغل مربی گلری را کنار بگذارد که این مسئله به افسردگی او افزوده بود. من خیلی با او حرف می‌زدم و مدام از نقاط مثبت و آینده حرف می‌زدم اما او گوشش بدهکار نبود.

بعد از اخراج کارلوس کی روش هم در مسائل مالی اذیت شده و فدراسیون کلمبیا در پرداخت به او سخت گرفته بود.

نمازی گفت: این اواخر خیلی امید به زندگی نداشت و می‌‎گفت من کارم را از دست دادم و آینده ای برای خودم نمی‌بینم.

نظرات