ماجرای مرگ کاسیا دوست دختر سابق بواتنگ با علت فوت

0

خودکشی کاسیا دوست دختر سابق بواتنگ ( علت مرگ دوست دختر سابق ژروم بواتنگ)، جسد بی جان کاسیا دوست دختر سابق بواتنگ ستاره بایرن مونیخ بعد از کات کردن با او در آپارتمانش در برلین پیدا شد. علت فوت و مرگ کاسیا لنهارت و ماجرای خودکشی در آپارتمانش با عکس های دونفره و دعوا و درگیری با ربکا همسر سابق بواتنگ را در این بخش مشاهده میکنید.

ماجرای خودکشی و مرگ کاسیا دوست دختر سابق بواتنگ با علت فوت + عکس دو نفره

علت مرگ کاسیا دوست دختر سابق بواتنگ

خبر ورزشی و طرفداری نوشت: کاسیا بیش از یک سال پیش با بواتنگ رابطه داشت و دوم فوریه ۲۰۲۱ از این بازیکن جدا شد، در حالی که ژروم حتی نام کاسیا را هم تتو کرده بود. مدافع بایرن پیش از این در مصاحبه‌ای با نشریه «بیلد» گفته بود که کاسیا از او اخاذی کرده و به الکل هم اعتیاد دارد.

پلیس جزئیاتی از درگذشت کاسیا ۲۵ ساله اعلام نکرده، اما اعلام کرده که این مرگ مشکوک نیست.

به گزارش بیلد، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ تایید کرد که بواتنگ به خاطر مشکلات شخصی، دوحه را ترک می کند و به آلمان بر می گردد:

اخباری که از برلین رسید، به ما آسیب مهمی زد. ژروم از من خواست بگذارم به آلمان برگردد. بواتنگ، تا اطلاع ثانوی در دسترس بایرن مونیخ نخواهد بود.

بایرن مونیخ پنجشنبه شب در فینال جام باشگاه های جهان در دوحه قطر، به مصاف تیگرس مکزیک می رود.

ماجرای مرگ و خودکشی کاسیا دوست دختر سابق بواتنگ

ژروم بواتنگ مدافع ۳۲ ساله آلمانی در رابطه قبلی خود ۱۰ سال با ربکا همسر سابقش زندگی کرد و دارای دو فرزند می باشد.

رابطه طولانی شماره ۱۷ بایرن مونیخ با همسرش ربکا سیلورا خوب و منطقی پیش می‌رفت و دوطرف همدیگر را تا حد زیادی دوست داشتند. تا اینکه سر و کله کاسیا لنهاردت پیدا شد. مدلی که کم‌کم خودش را وارد زندگی این زوج کرد و بعد از مدتی رابطه عاطفی میان او و ژروم برقرار شد.

علت مرگ کاسیا لنهارت دوست دختر ژروم بواتنگ, بیوگرافی کاسیا لنهارت

خیانت ژورم با کاسیا به همسرش ربکا

ربکا وقتی متوجه خیانت بواتنگ شد با سروصدای فراوان از زندگی او بیرون رفت. انتشار پست و استوری علیه شماره ۱۷ بایرن و کاسیا و همچنین افشای چت‌های خصوصی این دو نفر باعث شد چندی پیش فضای رسانه‌ای تحت تأثیر این حواشی قرار بگیرد و رسانه بیلد آلمان کشف کرده از مدت زمان علاقه میان کاسیا و ژروم ۱۵ ماه می‌گذرد و این خیانت مدافع بایرن به نامزدش را ثابت می‌کند.

علت جدایی کاسیا و بواتنگ

۵ ژانویه ۲۰۲۱ کاسیا با ماشین بواتنگ تصادف می‌کند که این تصادف منجر به خسارت وارد شدن آن‌هم از نوع سنگین به ماشین می‌شود. پلیس هم در گزارشات خود رانندگی با مصرف الکل را برای کاسیا تأیید می‌کند تا اوضاع برای ژروم بیش از پیش بد شود. از طرفی علاقه ژروم به ماشینش هم باعث شد با کاسیا دعوا کند که نتیجه‌اش پایان رابطه این دو نفر بود.
کاسیا که ۲۵ سال بیشتر ندارد با انتشار استوری در اینستاگرام خود به بواتنگ حمله کرد و شخصیتش را زیر سؤال برد: «شیطان کارش را خوب انجام داد! من رابطه‌ام را به‌خاطر دروغ‌ها و عدم ثبات شخصیتی بواتنگ تمام کردم. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

عذرخواهی بواتنگ از همسر سابقش

بواتنگ درباره جدایی اش با کاسیا نوشت: «همان‌طور که می‌دانید من رابطه‌ام را با کاسیا تمام کردم. از الان ما راه جدای خودمان را می‌رویم. این برای من و خانواده‌ام تصمیم درستی است. من از هرکس که دلش را شکستم به‌ویژه همسر سابقم و فرزندم عذرخواهی می‌کنم. یک مرد باید مسئولیت اعمالش را بپذیرد و من خوشحالم که در مسیر رضایت خانواده‌ام گام برمی‌دارم.

این رابطه‌ای که امروز به انتها رسیده آنقدر عاشقانه بود که دو طرف کارهای زیادی برایش انجام دادند. به خصوص کاسیا که نام ژروم را تتو کرده بود تا میزان عشقش به بازیکن بایرن را نشان دهد. عکس‌های دونفره این دو در صفحات‌شان اکنون آن را پاک کردند.

نظرات