اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آدم برفی + خلاصه داستان

0

“آدم برفی”، فیلم ایرانی به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی است. این فیلم محصول سال ۷۳ و در ژانر اجتماعی و کمدی ساخته شده است. فیلم جنجالی آدم برقی اولین بار در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و بعد از سه سال توقیف، سرانجام در سال ۷۶ اکران و عنوان پر فروش ترین فیلم سال را به خود گرفت. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آدم برفی + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

فیلم “آدم برفی” روایتگر ماجراهای فردی به نام “عباس خاكپور” است که بعد از چند حركت شكست خورده برای گرفتن ویزای آمریكا، به پیشنهاد یك دلال ایرانی تغییر چهره داده و به ظاهر یك زن درمی آید.

خلاصه داستان فیلم آدم برفی

با این ترفند او می تواند ویزای مهاجرت به آمریكا را بگیرد. اما در این بین با زنی ایرانی به نام “دنیا” آشنا می شود كه توسط شوهر سابقش به تركیه كشانده شده و آواره و سرگردان به حال خود رها شده است. “خاكپور” كه رفته رفته به زن دل بسته، فكر سفر به آمریكا را از سر بیرون می كند و تصمیم به…

 

اسامی بازیگران فیلم آدم برفی

اسامی بازیگران فیلم آدم برفی

 

دیگر عوامل

کارگردان: داود میرباقری، نویسنده: داوود میرباقری، موسیقی: فرهاد فخرالدینی، فیلمبردار: مازیار پرتو، چهره پردازان:  محبوبه اسکندری، علی عابدینی، کامران خلج و مجید اسکندری. طراح لباس: محسن شاه ابراهیمی. تدوین گر: محمدرضا مویینی.

نظرات