بیوگرافی عبدالله احمدیه بازیگر آینه عبرت و سه در چهار با علت فوت

0

عبدالله احمدیه بازیگری که در سریال های آینه عبرت و خوش رکاب و سه در چهار و .. بازی کرده بود بر اثر ایست قلبی درگذشت. با بیوگرافی و زندگینامه شخصی و بازیگری عبدالله احمدیه و همسر و فرزندانش و آثار فیلم و سریال با علت مرگ و عکس های شخصی او و پیج اینستاگرام و مراسم تشییع و محل خاکسپاری وی در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی عبدالله احمدیه بازیگر و همسرش با علت فوت + زندگی شخصی و فرزندان

بیوگرافی عبدالله احمدیه بازیگر

زنده یاد عبدالله احمدیه بازیگر ، زاده ۳۰ بهمن سال ۱۳۳۲ در تهران، بازیگر بود. او در روز  ۵ اسفندماه ۱۳۹۹ بر اثر سکته قلبی و ایست قلبی درگذشت و فوت کرد. مراسم تشییع و خاکسپاری وی با حضور خانواده و برخی هنرمندان قدیمی در قطعه هنرمندان انجام شد و به خاک سپرده شد.

سوابق بازیگری

مرحوم احمدیه، از بازیگران قدیمی و با سابقه سینما و تلویزیون بود که در آثاری چون آینه عبرت، به رنگ صدف، اُ مثبت، خوش رکاب و سه در چهار در کنار محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی و نادیا دلدار گلچین و در بسیاری از فیلم سینمایی آدم برفی و …ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی عبدالله احمدیه بازیگر آینه عبرت و سه در چهار با علت فوت

علت مرگ

این هنرمند ایرانی که مدتی بود در زمینه بازیگری کم رنگ شده بود ،روز سه‌شنبه پنجم اسفندماه بر اثر ایست قلبی در منزل خود درگذشت، و علت وفت وی ایست قلبی بوده است. او در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) در روز ۶ اسفند به خانه ابدی بدرقه رفت.

همسر عبدالله احمدیه کیست

ایشان ساله ها پیش ازدواج کرده و دارای فرزند بود. علی احمدیه فرزند این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می باشد.

علی احمدیه فرزند عبدالله احمدیه

علی احمدیه فرزند این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون گفت: «پدرم بدون هیچ بیماری زمینه‌ای روز گذشته بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.»

مراسم خاکسپاری این هرمند فقید روز چهارشنبه ۶ اسفندماه ساعت ۱۱، طبق وصیت این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بع خاک سپرده شد.

فعالیت های سال های اخیر

احمدیه اگر چه چند سال بود که در زمینه بازیگری در تلویزیون و سینما فعالیت کم رنگی داشت، اما بیش از ۱۰ سال بود که در سازمان ترافیک در مقام بازیگر و مدیر تولید، آیتم‌های نمایشی آموزشی را تولید کرده و بازی میکرد. از جمله این آثار، تولید برنامه حرکت بود. بازی در سریال سه در چهار در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی مجید صالحی از مشهورترین آثارش بوذ.

نظرات