بیوگرافی بازیگران سریال مهر طوبی به همراه خلاصه داستان و عکس

0

 “ مهر طوبی ″، سریال ایرانی به کارگردانی مجید موسویان است. این سریال محصول سال ۱۳۹۴ و در ژانر اجتماعی و خانوادگی است. سریال مهر طوبی اولین بار از شبکه سه سیما  پخش شد و بعد از آن بارها از شبکه های دیگر سیما پخش شده است. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

سریال مهر طوبی

خلاصه داستان

داستان سریال مهر طوبی را هومان فاضل نوشته است و قصه در بستری رئال و بصورت هفت داستان موازی با محوریت مادر رقم میخورد در بخشی از خلاصه داستان آمده است که عادل کیایی به هنگام مرگ خود وصیت می کند که زنی به نام طوبی طاهریان به وسیله پسرش محسن پیدا شود و پس از پرداخت بدهی و گرفتن رسید و رضایت می توانند از بقیه ارث پدری اش استفاده کند. محسن که آدرس دقیقی از طوبی ندارد در مسیر جست و جو هایش واقعیت های زیادی برایش روشن می شود که …..

سریال مهر طوبی

مهر طوبی داستانی است که به بررسی معضلات اجتماعی در قالب پرهیز از حرام ، احقاق حق ، نان حلال و … می پردازد و قصد دارد در حالی که یک مینی سریال است متفاوت و به دور از کلیشه مفاهیم مذهبی را بیان کند.

سریال مهر طوبی

اسامی بازیگران سریال مهر طوبی

سریال مهر طوبی

زمان پخش

این سریال  هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه تماشا پخش می شود و در ساعات ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

نظرات