بیوگرافی بازیگر نقش آبان در فیلم باغ های کندلوس کیست؟

0

بیوگرافی خزر معصومی بازیگر نقش آبان در فیلم باغ های کندلوس با عکس های جدید و پیج اصلی اینستاگرام و ماجرای ازدواج و همسر و فرزندان و فیلم ها و سریال های جدید و گفتگوی جدیدخزر معصومی را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی بازیگر نقش آبان در فیلم باغ های کندلوس کیست؟ +عکس جدید خزر معصومی

بیوگرافی خزر معصومی بازیگر نقش آبان در فیلم باغ های کندلوس

خزر معصومی متولد دهه شصت بازیگر تئاتر و سینما اهل ایران ، فارغ التحصیل رشته حقوق و وکالت در مقطع دکترا که با بازی در فیلم به رنگ ارغوان در نقش ارغوان به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و فیلم باغ های کندلوس در نقش آبان به شهرت رسید. اما حالا سال هاست که خبری از این بازیکر نیست و فعالیت چندانی در زمینه بازیگری ندارد.

سال‌های فعالیت بازیگری

معصومی از سال ۱۳۸۳ بطور حرفه ای وارد بازیگری شد و برای اولین بار در فیلم به رنگ ارغوان ابراهیم حاتمی کیا و سپس باغ های کندلوس در کنار محمدرضا فروتن به ایفای نقش پداخت.

او تاکنون در دو فیلم سینمایی و یک مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت است. و آخرین حضورش به عنوان بازیگر، در مجموعه تلویزیونی یک مشت پر عقاب در سال ۱۳۸۶ بوده است و تاکنون در هیچ پروژه‌ی سینمایی یا تلویزیونی دیگری شرکت نکرده است.

بیوگرافی خزر معصومی بازیگر نقش آبان در فیلم باغ های کندلوس

بازیگر نقش آبان در فیلم باغ های کندلوس الان کجاست

بعد از آخرین بازی وی در سریال یک نشت پر عقاب ،این بازیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد و خبری از او در رسانه ها نبود، تا اینکه پس از مدتها در شهریور ۹۹ در تئاتر در انتظار گودو به کارگردانی امیررضا کوهستانی حضور پیدا کرد.

نحوه ورود به بازیگری

من آن موقع داشتم زندگی‌ام را می‌کردم و جز آنکه یک تماشاگر علاقه مند به دیدن فیلم‌های خوب باشم، کاری با جهان سینما نداشتم. وقتی وارد دفتر آقای حاتمی کیا شدم، قصه را که خواندم، جوری دلم گره خورد به «به رنگ ارغوان» که انگار آقای حاتمی کیا را هم متوجه کرد. بنابراین به رغم وجود چند کاندیدای دیگر، من از حمایت دلپذیر ایشان برخوردار شدم.

ازدواج و همسر خزر معصومی بازیگر

از مجرد یا متاهل بودن و زندگی شخصی وی اطلاعی در دست نیست

خزر معصومی بازیگر نقش آبان در فیلم باغهای کندلوس الان کجاست

بازیگر نقش ارغوان در فیلم به رنگ ارغوان

زندگی من تقسیم شد به قبل از «به رنگ ارغوان» و بعد از «به رنگ ارغوان»

وقتی فیلم توقیف شد، در کنار همه رنج‌های وحشتناکی که داشت، یک چیزی را در جهان من تغییر داد و آن هم اینکه، در صورتی که با خودت فکر می‌کنی، می‌شد برای من هم دست بزنند، اما چنین اتفاقی نمی‌افتد.

بازیگر نقش آبان در فیلم باغ های کندلوس کیست

خزر معصومی در سال ۱۳۸۳ در فیلم باغ های کندلوس در کنار محمدرضا فروتن ایفای نقش کرد.

داستان این فیلم درباره : بیژن(اوژن سیروسی)، علی(احسان امانی) و سعید(مسعود کرامتی) سه دوست‌اند که سفری را به سمت شمال ایران و منطقه‌ی کندلوس آغاز می‌کنند تا گور دوستانشان، کاوه (محمدرضا فروتن) و آبان (خزر معصومی) را بیابند. زوجی که بر اثر ابتلا به بیماری سرطان در فاصله‌ی کوتاهی پس از یکدیگر درگذشته‌اند. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا این سه دوست در مسیر رسیدن به گور دوستانشان داستان عشق آن‌ها، و سال‌های زندگی پایانی آن‌ها را دنبال کنند.

عکس خزر معصومی و محمدرضا فروتن در فیلم باغ های کندلوس

اینستاگرام خزر معصومی بازیگر

خزر معصومی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون محمدرضا فروتن در نقش (کاوه) خزر معصومی در نقش (آبان) مسعود کرامتی در نقش (سعید) احسان امانی در نقش (علی) اوژن سیروسی در نقش (بیژن) بهناز جعفری در نقش (آذر) رضا ناجی در نقش (راننده نعش‌کش، شاهرخ فروتنیان در نقش (مرد ساکن کندلوس‌) فریبا کامران در نقش (زن ساکن کندلوس) سید ابراهیم عمادی در نقش (سید متولی گورستان) و …. ایفای نقش کرده است.

علت کناره گیری خزر معصومی از بازیگری

من آموزش بازیگری ندیدم و الان ابزارهای بازیگری خیلی زیادی ندارم. قطعا کلاس بازیگری ابزارهای مرا بیشتر می‌کند، اما واقعا در تمام این مدت، فیلمنامه‌ای به من پیشنهاد نشد که وسوسه‌ام کند.

عکس جدید خزر معصومی

عکس های جدید بازیگر نقش آبان در فیلم باغ های کندلوس

بازی در سریال یک مشت پر عقاب

من فیلمنامه نویس‌اش، آقای فرهاد توحیدی را از خیلی قبل، از کودکیم می‌شناختم. البته اول همین را هم نمی‌خواستم قبول کنم ولی کم کم وسوسه شدم و قرارداد بستم و خیلی هم سریع اتفاق افتاد. قصه را خواندم، نقش یک وکیل را داشتم.

اینستاگرام خزر معصومی بازیگر نقش آبان

پیج اینستاگرام وی با نشانی khmasoumi فعال است، اما از دسترس عموم خارج و خصوصی می باشد

نظرات