بیوگرافی بازیگران فیلم دریادلان به همراه خلاصه داستان و عکس

0

فیلم “ دریادلان ″، فیلم ایرانی به کارگردانی سامان سالور است. این فیلم در ژانر دفاع مقدس و در سال ۹۳ ساخته و پخش شد. این تله فیلم بارها از شبکه های سیما پخش شده است. حالا قرار است بار دیگر فیلم دریادلان بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما همراه باشید.

فیلم دریادلان

خلاصه داستان

غزل فاطمی به همراه همسرش که تهیه کننده و کارگردان است سعی دارند تا پدر غزل سید رسول فاطمی که از فرماندهان خط کشن غواص در دوران جنگ بوده است را راضی کنند تا در برنامه تلویزیونی آنها شرکت کند اما وی نمی پذیرد تا اینکه مردی به نام منصور ملکوتی با آنها تماس می گیرد و با اعلام اینکه در دوران جنگ از افراد گروه غواصی پدرش بوده و جانش را به او مدیون است درخواست ملاقات با او را می کند و ….

فیلم دریادلان

اسامی بازیگران فیلم دریادلان

فیلم دریادلان

سایر عوامل

فیلمنامه: سامان سالور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهزاد غلامی، طراح صحنه: سامان سالور، طراح لباس: سمیرا حسن پور، طراح چهره پردازی: رسول سیدعربی، صدابردار و طراحی و ترکیب صدا: رضا حیدری، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه رایانه ای: امیر مهران، مدیر تولید: پرویز کاظم لو، مدیر تدارکات: امیرعلی نستری، موسیقی: حمید اسماعیل زاده، تدوین: سامان سالور، ناظر کیفی: داریوش مختاری، مدیر تصویربرداری: عبدالله عبدی نسب

فیلم دریادلان

 

با ما همراه باشید

 

نظرات