بازیگر نقش گوهر در سریال باخانمان کیست بیوگرافی و عکس های اینستاگرام

0

یکی از بازیگرانی که در سریال باخانمان بازی کرده است خانم الهام اخوان بوده که نقش گوهر را بر عهده دارد نقش متفاوت برای اخانم اخوان که مورد توجه مردم قرار گرفته است به این مناسبت بیوگرافی از این بازیگر را در این صفحه اماده کرده ایم که با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

الهام اخوان بازیگر نقش گوهر در سریال باخانمان کیست ؟ (عکس لو رفته) الهام اخوان در ادامه به بیوگرافی و عکس های جنجالی و شخصی الهام اخوان “بازیگر نقش گوهر” (نقش اصلی زن) در سریال باخانمان میپردازیم تا با این بازیگر آشنا شوید.

مجموعه بامزه باخانمان که این شب ها از شبکه سوم پخش میشود مورد استقبال مردم قرار گرفته است حضور بازیگران توانمند و جدید در این مجموعه باعث شده که برای مردم نسبت به سایر سریال ها جذاب شود.

بازیگر نقش گوهر در سریال باخانمان کیست؟ بیوگرافی و عکس های اینستاگرام

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر نقش گوهر در سریال باخانمان کیست

نام : الهام | نام خانوادگی : اخوان | تاریخ تولد : ۱۳۶۷/۰۶/۰۹

محل تولد : تهران | تحصیلات : لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی | حرفه : بازیگر، کارگردان

سالهای فعالیت : ۱۳۹۸ تاکنون | وضعیت تاهل : مجرد | علایق شخصی : ورزش، سفر، عکاسی

مجموعه تلویزیونی طنز و کمدی با نام سریال باخانمان از شبکه سه در حال پخش است و کاراکتر دختری به نام گوهر نظر مخاطبان را جلب کرده که ما در ادامه به معرفی کامل و بیوگرافی و عکس های شخصی الهام اخوان “بازیگر نقش گوهر” (نقش اصلی زن) در سریال با خانمان یپردازیم تا با این بازیگر آشنا شوید.

خانم الهام اخوان «Elham Akhavan» هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون متولد نهمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۶۷ در شهر تهران است وی در خانواده ای ۵ نفره بزرگ شده است خواهرش خانم عطیه اخوان و برادرش آقای امیر اخوان است مادرش خانم پوران میرزایی کارمند مخابرات و پدرش آقای اخوان کارمند بانک است.. وی مدت ها به عنوان منشی صحنه فعالیت کرده و جدیدا در قامت بازیگر در قاب تلویزیون و عرصه سینما ظاهر شده است.

شروع بازیگری

اخوان اولین تجربه بازیگری خود را در ۱۱ سالگی با بازی در ویدیو کلوپ برادرش فیلم آمریکایی «همشهری کین» به کارگردانی «اورسن ولز» بوده.

او بطور حرفه ای، کارهای هنری را از تئاتر شروع کرده و سپس به عنوان منشی صحنه در دوران دانشجویی با بیشتر پروژه های سینمایی همکاری داشته و بعد از سال‌ها توانست بطور حرفه ای وارد بازیگری در سینما و تلویزیون شود.

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر نقش گوهر در سریال باخانمان

علاقه به بازیگری

وقتی دوازده سالم بود علی مردانی عشق به هنرو تو دلم نشوند. دیدن کتاب‌های هدایت و مارکز رنگ زندگی من رو عوض کرد. تا اینکه با شما آشنا شدم خوبای سوره اصفهان.

از شانزده سالگی من شد پر از تجربه با شما باتجربه ها… یه دختر کوچولو که شده بود سر جهازیتون… از همتون ممنونم که سال‌ها منو کنار خودتون تحمل کردید… شماها بهترینید و خداروشکر که شماها بودین.

اسم واقعی نقش گوهر در سریال باخانمان

این بازیگر در جدیدترین کار هنری خود در سریال باخانمان در نقش دختری به نام گوهر حضور دارد که به کارگردانی برزو نیک نژاد است

وی سابقه همکاری با برزو نیک نژاد به عنوان منشی صحنه در سریال خانگی ساخت ایران ۲ و سریال تلویزیونی پنچری، دوزیست را دارد و حالا در قامت بازیگر با او در سریالی طنز و کمدی همکاری کرده است

فیلم ها و سریال های جدید این بازیگر

از جمله فیلم ها و سریال های اخوان که به عنوان منشی صحنه حضور داشته میتوان به کشیک قلب به کارگردانی «حسین مهکام» ،فیلم «یادم تو را فراموش» به کارگردانی «علی عطشانی، فیلم پرفروش «لونه زنبور» و …. اشاره کرد.

درباره ازدواج و همسر الهام اخوان خبری در دست نیست .

الهام اخوان و شهره لرستانی در نمایی از باخانمان

عکس های لو رفته و جنجالی الهام اخوان

این بازیگر جوان طی روزهای آینده سریال طنز «خانمان» به عنوان نخستین تجربه بازیگری‌اش در تلویزیون روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. او در این سریال نقش دختری به نام گوهری را دارد که درگیر ماجراهایی جالب و کمدی می‌شود.

الهام اخوان در کنار بازیگرانی مانند حسام محمودی (مسعود) حسن پورشیرازی شهره لرستانی، امیر کاظمی، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا (رئیس دانشگاه)، خسرو احمدی، امید روحانی، افسانه بایگان (مهری)، آتیلا پسیانی (خاکپور پدر مسعود)، بهنام تشکر و شقایق دهقان و مارال فرجاد (سمانه) ، مهناز کرباسچیان (خانم نعیمی) ، فرزانه سهیلی (نگار) در این مجموعه تلویزیونی نقش آفرینی کرده است.

او درباره کاراکتر گوهر میگوید: در ابتدا خیلی ارتباط با فضای كمدی سریال نمی‌گرفتم، اما آرام آرام با فضای سریال و نقشم ارتباط گرفتم و برایم ملموس شد.

بیوگرافی بازیگر نقش گوهر در سریال باخانمان

در این سریال نقش گوهر را بازی می‌كنم كه یك دختر نخبه از طبقه پایین شهر است. او دختر باهوشی است كه مرتب مراقب خانواده‌اش است، زیرا خانواده تا حدودی بی‌خیال هستند و او حواسش به آنهاست.

در مجموع شخصیت این دختر لایه‌هایی دارد كه برایم جذاب بود. البته گوهر یك دختر امروزی هم است، در واقع نگاهش علی‌السویه نیست و به همه چیز نگاه جدی دارد. تقابل روابط او و خانواده‌اش منجر به خلق موقعیت‌های جذابی می‌شود كه به نظرم تماشای آنها خالی از لطف نیست.

نقش پدر و مادرم را هم در این سریال آقای حسن پورشیرازی و خانم شهره لرستانی بازی می‌كنند.

سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از چهارشنبه در شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.

نظرات