بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

1

بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

سرد شدن هوا و پاییز برای شما یادآور چیست؟ فصل خش خش برگ های درختان روی زمین ٬ باران‌های گاه وبی گاه پاییزی و البته فصل عوض شدن لباس های داخل کمد!
با آغاز مهر ماه وقت آن می رسد که مانتو‌های درخشان و خنک تابستانی جای خود را به پالتو‌های بلند و ضخیم بدهند ٬ چکمه های چرمی وبوت‌ها دوباره به ویترین مغازه‌ها بر‌می‌گردند و شال گردن ها بازهم محبوب می‌شوند. اما سوال اصلی اینجاست. آیا با وجود این همه لایه لباس که باید در فصل سرد پوشیده شود  بازهم جایی برای جواهرات باقی می‌ماند؟
مسلما گوشواره‌های حلقه‌ای فصل تابستان٬ دستبند‌های درشت و النگوهای ضخیم و درخشان چون توسط لایه های بلند و ضخیم لباس پوشانده می شوند٬ دیگر قابل استفاده نیستند. پس باید برای ست کردن زیورآلات مناسب با فصل سرد تصمیم دیگری گرفت. با دانستن ترفند های ست کردن زیورآلات می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نقره کنید.

ست کردن گردنبند

رنگ های محبوب فصل سرد

پاییز فصل ملایم ودلنشینی است . طبیعت دراین فصل غرق در رنگ های نارنجی و قهوه ای می شود وباران های پاییزی درخشش ملایمی را به وجود می آورند .مناسب ترین رنگ ها برای این فصل در طیف های رنگی نارنجی٬ کرم٬ قهوه ای سوخته٬ سفید٬ زرشکی و خاکی قرار دارد.

جواهرات مناسب فصل سرد

فصل سرد موقع خود نمایی گردنبند‌هاست. با وجود لباس های بلند وضخیم ٬ کلاه و شال گردن٬ بهترین انتخاب برای جلوه دادن لباس‌های پاییزی گردنبند است. یک گردنبند ظریف و زیبا که در تضاد با لباس های رنگ خنثی پاییزی قرار بگیرد و جلوه‌ای ویژه داشته باشد٬ بهترین انتخاب برای داشتن ظاهری متفاوت وجذاب در فصل سرد است.
همچنین گوشواره های ساده مروارید ٬ دستبند های ظریف نقره وحلقه های ساده برای کامل کردن ست های پاییزی انتخاب های بی‌نظیری هستند.پس ما شما را به خرید گردنبند نقره تشویق میکنیم.برای دیدن مدل های متنوع گردنبند نقره لینک زیر را کلیک کنید.

ست کردن گردنبند

انواع روش‌های ست کردن گردنبند برای فصل‌های سرد

ست کردن گردنبند برای فصل‌های سرد روش های مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مینیمال و مدرن

یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای گردنبند مناسب فصل پاییز می‌تواند گردنبند های ساده ومینیمال از جنس نقره وطلا باشد که درخششی خاص به رنگ های کرم وقهوه ای می‌دهد.
زیورآلات نقره هم انتخاب های مناسبی برای خانم های جوانی است که طراحی های ساده و مدرن را برای پوشش پاییزی خود ترجیح می‌دهند در کنار گردنبند های نقره خرید انگشتر نقره هم پیشنهاد می شود.

ست‌های سرامیکی متفاوت

زیور‌آلات سرامیکی جذاب٬ متفاوت و به شدت مدرن هستند! ست کردن زیورآلات سرامیکی با لباس های پاییزی استایلی مدرن و به شدت متفاوت خلق می کند که به شدت برازنده ی هنرمند‌ها و کسانی است که شغلی خلاق و متفاوت دارند و دوست دارند خلاقیتشان را در ظاهر خود هم به نمایش بگذارند.

ست کردن گردنبند

سنتی واصیل

پاییز فصل میوه های قرمز و نارنجی مانند انار است. انار همچنین یکی ازنماد‌های هنر ایرانی است و رنگ قرمز ویژه ی آن جلوه خاصی به رنگ های خنثی پاییزی می دهد. اگر دوست دارید استایلی مدرن داشته باشید و درعین حال نگاهی به طرح‌های سنتی داشته باشید٬ یک گردنبند با سنگ‌های سرخ وسبز درخشان و دیزاینی که یادآورهنراصیل ایرانی است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگر به دنبال یک نیم ست دوست داشتنی برای شب یلدا می‌گردید٬ نیم‌ست های ژیار پیشنهاد ویژه‌ی ما برای شماست.

کلاسیک واشرافی

گردنبند‌های کلاسیک با سنگ‌های درخشان همیشه طرفداران خود را دارند وانتخاب مطمئنی به نظر می‌رسند . گردنبند های گالری ژیار یک انتخاب بی‌نظیر برای طرفداران دیزاین های کلاسیک است وبرای جلوه‌ی بیشتر می‌توانید آن را با انگشتر ست کنید ویک استایل به یادماندنی برای زمستان وپاییز امسال داشته باشید.
همچنین آویزهای کلاسیک با سنگ های درخشان و ظرافت کلاسیک خود قطعا پیشنهاد مناسبی برای فصل سرد است.

مروارید

سنگ مروارید یک انتخاب بی نظیر برای فصل سرما است که به خوبی با رنگ های قهوه‌ای سوخته وتیره ست می‌شود و درخشش زیبایی در زیر آفتاب ملایم پاییز و زمستان خواهد داشت.
آویز‌های بی نظیر ژیار با مروارید های درخشان قطعا برای ست‌های زمستانی و پاییزی شما بی‌نظیر خواهند بود.

فیروزه های درخشان

گردنبند‌های فیروزه نشان از قدیم در بین ایرانی ها محبوب بوده است. فیروزه‌ی نیشابور در دنیا شهرت خاصی دارد و دلیل آن هم مشخص است. این سنگ درخشان و منحصر‌به فرد جلای خاصی به استایل شما می‌بخشد و رنگ بی‌نظیر آن سرزندگی خاصی را به ارمغان می آورد.

ست کردن گردنبند

زمستانی ویژه با ست جواهر مناسب

انتخاب گردنبند مناسب برای ست کردن با لباس‌های زمستانی کمی متفاوت با ست کردن گردنبند با لباس‌های پاییزی است؛ زیرا زمستان فصل سردتری هست و رنگ غالب طبیعت سفید و خاکستری است. به همین دلیل رنگ های تیره ترمانند یشمی٬ ارغوانی یا زرشکی طرفداران بیشتری دراین فصل پیدا می‌کنند. نیم‌ست های ژیار می توانند گزینه های جذابی برای استایل زمستانی شما باشند.

گوشواره مناسب فصل زمستان

گوشواره‌های طلامیخی از جمله زیورآلات محبوب مجله های مد در فصل زمستان است. این گوشواره‌ها ساده ودرخشان هستند و به راحتی با هر لباسی ست می شوند٬ همچنین برای فصل زمستان که به علت استفاده از کلاه وروسری‌های ضخیم٬ گوشواره های درشت قابل استفاده نیستند٬ گوشواره های طلا میخی ظریف ومینیمال بهترین انتخاب ممکن است.

آقایان فراموش نشوند  

تغییر استایل مختص خانم‌ها نیست و آقایان هم برای استایل پاییز و زمستان خود نیاز به اکسسوری های متفاوت دارند. اگر شما هم ازآقایانی هستید که به استایل خود اهمیت می‌دهید ویا خانمی هستید که برای همسر وخویشاوندان مذکر خود دنبال هدیه ای متفاوت برای این فصل هستید نگران نباشید! گالری ژیار به فکر شما هم هست. دکمه‌های سرآستین خاص ژیار سوپرایز ما برای شماست.

این چرم دوست داشتنی!

فصل های سرد جان می دهد برای پوشیدن ست های چرم. وهیچ استایلی بدون یک دستبند جذاب کامل نیست. پس حتما سری به گالری دستبندهای چرم بزنید و ازدستبندهای مردانه و زنانه ژیار دیدن کنید.

نکات مهم برای ست کردن گردنبند برای فصل ‌های سرد

۱ـاز زیورآلات درشت و شلوغ دوری کنید.
۲ـ به سراغ طرح های ظریف بروید.
۳ـ استایل شخصی خود را فراموش نکنید و با توجه به آن دست به انتخاب بزنید.
۴ـجزییات زیاد و رنگ های خیلی تند با تن مایه های نامتناسب با رنگ های فصل سرد را فراموش کنید.
۵ـ گردنبند مهم ترین زیورآلات برای ست های پاییزی است. پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید.
۶ـ اگر درانتخاب گوشواره وگردنبند متناسب با هم مشکل دارید٬ نیم‌ست های ژیار بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهند بود.
۷ـ برای انتخاب زیورآلات  متناسب با لباس خود وقت کافی صرف کنید و تمام گزینه‌های ممکن را بررسی کنید. یک فروشگاه آنلاین در این زمینه می تواند بسیاردراین زمینه کمک دهنده باشد.

فروشگاه آنلاین ژیار با فراهم کردن بهترین زیورآلات از طراحان زبده کشور کار را برای دوستداران زیورآلات دست ساز آسان کرده است. با مراجعه به سایت ژیار و بازدید از گالری به راحتی میتوانید زیورالات مورد نظر خود را باتوجه به دیزاین ٬ متریال و قیمت انتخاب کنید و با سفارش آنلاین به راحتی سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

1 دیدگاه در “بهترین روش ست کردن گردنبند برای فصل های سرد

  1. فاطمه گفت:

    چقدر گردنبند های قشنگی دارن

نظرات