آموزش گرفتن تاییدیه تحصیلی از سامانه برخط تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

0

آموزش گرفتن تاییدیه تحصیلی از سامانه برخط تاییدیه تحصیلی آموزش و پروش یا سامانه آنلاین گام به گام و مراحل ورود به سامانه emt.medu.ir را در این بخش به صورت تصویری برای شما آماده کردیم

آموزش گرفتن تاییدیه تحصیلی از سامانه برخط تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

سامانه برخط تاییدیه تحصیلی آموزش و پروش

دریافت تاییدیه تحصیلی از آموزش و پرورش به صورت اینترنتی و آنلاین با ورود به سامانه برخط تاییدیه تحصیلی امکانپذیر شده و متقاضیان تاییدیه تحصیلی می توانند با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادر کننده مدرک، برای دانشگاه یا هر سازمان استعلام گیرنده تقاضای استعلام مدرک تحصیلی نمایند.
در صورت صحت مدرک تحصیلی متقاضی ، تاییدیه تحصیلی صادر شده به صورت الکترونیک برای استعلام گیرنده ارسال می شود.

نحوه ورود به سایت تایید مدرک تحصیلی مدرسه

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش تولید و جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت نام در دانشگاه راه اندازی شد.

سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش تولید و جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت نام در دانشگاه راه اندازی شد که مزیت این سامانه در ارائه خدمت الکترونیک تاییدیه تحصیلی بصورت برخط است و دانشجویان ( و یا هر متقاضی دیگری) می‌توانند بدون مراجعه به هیچ مکانی حتی دفاتر پیشخوان، فرم تقاضای درخواست تاییدیه تحصیلی را تکمیل کرده و پس از پرداخت الکترونیکی ۲۳۰۰ تومان، سامانه کد پیگیری و تاییدیه درخواست را به آنها ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه های کشور به عنوان استعلام کننده تاییدیه تحصیلی می توانند
خدمت بر خط تاییدیه تحصیلی را هم از طریق اینترانت گذرگاه دولت(GSB) و هم از طریق اینترنت گذرگاه عمومی دولت(PGSB) دریافت کنند و یا حتی نسبت به دریافت کارتابل بر بستر اینترنت اقدام کنند.

به گفته حبیبی جهت رویت تاییدیه تحصیلی استعلام شونده( متقاضی یا دانشجو)، کد ملی و کد پیگیری را به سرویس ارائه و تاییدیه تحصیلی را دریافت می کند. نهادهای متقاضی جهت دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص دریافت سرویس می‌توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه)

آموزش گرفتن تاییدیه تحصیلی از سامانه برخط تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

فرایند درخواست تاییدیه تحصیلی از سامانه آنلاین

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم توسط دانشجویان ورودی سال ۹۹ بدین شرح است:
۱- دانشجوبه سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.

۲- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج کند.

۳- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت کند.

لینک سامانه آنلاین تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش

با ورود به سامانه تاییدیه مدرک تحصیلی که تحت نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت دارد، می توانید برای ثبت نام تاییدیه تحصیلی و پیگیری تاییدیه تحصیلی مدارس اقدام نمایید.

نحوه درخواست تاییدیه تحصیلی اینترنتی

ثبت نام تاییدیه تحصیلی پیگیری تاییدیه تحصیلی راهنمای تلفنی ورود به سایت : ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

ثبت نام تاییدیه تحصیلی پیگیری تاییدیه تحصیلی

ثبت نام تاییدیه تحصیلی پیگیری تاییدیه تحصیلی

نظرات