آدرس سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش با لینک ورود به emt.medu.ir

0

سامانه تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور رونمایی شد که در ادامه آدرس سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش با لینک ورود به emt.medu.ir برای گرفتن تاییدیه مدارک تحصیلی خود به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید

آدرس سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش با لینک ورود به emt.medu.ir

سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش emt.medu.ir

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: کی از خدمات بسیار پر تقاضا و مستمر تاییدیه مدارک تحصیلی است. کسانی که در دانشگاه ها قبول می شوند یا می خواهند اشتغالی را شروع کنند، دارالترجمه های قوه قضائیه و سفارتخانه ها نیازمند تاییدیه مدارک تحصیلی هستند.

🔹افراد می توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست کد رهگیری دریافت کنند. همه دستگاه هایی که دریافت کننده این استعلام هستند، آنهایی که به گذرگاه خدمات عمومی دولت متصل هستند می توانند مستقیما این تاییدیه را دریافت کنند و کسانی که متصل نیستند یوزر و پسورد جداگانه برای آنها طراحی شده است.

ویژگی ها و کابردها

🔹کاهش هزینه های مستقیم و غیر مستقیم، کاهش حضور و هزینه های مردم، از بین رفتن محدودیت زمان و سرعت عمل از ویژگی های این طرح است و با استفاده از این سامانه می توانیم جلوی جعل مدارک و سوء استفاده را بگیریم.

سایت سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی و صدور برخط تأییدیه تحصیلی

سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش تولید و جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت نام در دانشگاه راه‌اندازی شد. ه را دریافت نماید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در این خصوص بیان کرد: مزیت این سامانه در ارائه خدمت الکترونیک تاییدیه تحصیلی بصورت برخط است و دانشجویان ( و یا هر متقاضی دیگری) می‌توانند بدون مراجعه به هیچ مکانی حتی دفاتر پیشخوان، فرم تقاضای درخواست تاییدیه تحصیلی را تکمیل نموده و پس از پرداخت الکترونیکی ۲۳۰۰ تومان، سامانه کد پیگیری و تاییدیه درخواست را به آنها ارائه می‌دهد.

محمود حبیبی افزود: نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه های کشور به عنوان استعلام کننده تاییدیه تحصیلی می توانند خدمت بر خط تاییدیه تحصیلی را هم از طریق اینترانت گذرگاه دولت(GSB) و هم از طریق اینترنت گذرگاه عمومی دولت(PGSB) دریافت نمایند و یا حتی نسبت به دریافت کارتابل بر بستر اینترنت اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: نهادهای متقاضی جهت رویت تاییدیه تحصیلی استعلام شونده( متقاضی یا دانشجو)، کد ملی و کد پیگیری را به سرویس ارائه و تاییدیه تحصیلی را دریافت نمایند.

آدرس سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش و لینک ورود به emt.medu.ir

فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم

فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم توسط دانشجویان ورودی سال ۹۹ به شرح زیر می باشد:
۱- دانشجوبه سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.

۲- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج نماید.

۳- اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت نماید.

نهادهای متقاضی جهت دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص دریافت سرویس می‌توانند با شماره ۸۲۲۸۳۰۶۳ دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات تماس حاصل نمایند.

منابع: گردآوری در حرف تازه

سایت وزارت آموزش و پرورش و عصر ایران

نظرات