بیوگرافی بازیگران فیلم چهل و هفت به همراه نقش، خلاصه داستان و عکس های جدید

0

فیلم “چهل و هفت”، فیلمی ایرانی به کارگردانی و علیرضا عطاء الله تبریزی و نویسندگی احمد طراقچی و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه  است. این فیلم معروف ترین و شناخته شده ترن اثر این کارگردان تا بدینجاست . این فیلم در ژانر اجتماعی و خانوادگی در سال ۹۶ ساخته و در بهمن ۹۸ اکران شد. ”چهل و هفت” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

فیلم چهل و هفت

خلاصه داستان

داستان فیلم «چهل و هفت» درباره سه زن ۴۷ ساله است که در شب یلدا زندگی آنها با یکدیگر پیوند می‌خورد. نام این فیلم نیز از وجه اشتراک این ۳ زن یعنی ۴۷ سالگی هر سه گرفته شده است. البته وجوه اشتراک این سه زن در این مورد محدود نمی شود و آنها شباهت دیگری هم دارند. آنها هر سه به نوعی تحت خشونت خانگی قرار دارند. هرچند شکل و نوع خشونت شان متفاوت است. این فیلم درباره مذمت خشونت به طور کلی و به ویژه خشونت علیه زنان است.

فیلم چهل و هفت

 

اسامی بازیگران فیلم چهل و هفت

فیلم چهل و هفت

سایر عوامل

مدیر تولید : ایمان قدسیان ،مدیر فیلمبرداری : هاشم مرادی ، تدوین : فرامرز هوتهم ،موسیقی : ستار اورکی ، صدابردار : امیر شاهوردی ، طراح صحنه و لباس: غزل آلوسی ، طراح گریم : سودابه خسروی و…

 

 

نظرات