آموزش تصویری پاک کردن و دیلیت اکانت برنامه شاد از گوشی و لپ تاپ

1

در ادامه نحوه حذف و دیلیت اکانت برنامه شاد و حذف آیدی و حساب کاربری شبکه شاد آموزش و پرورش را به شما آموزش میدهیم‌ تا اگر قصد داشتید از این برنامه خارج شوید و آیدی و کاربری خود را پاک کنید، براحتی اینکار را انجام دهید.

 آموزش تصویری پاک کردن و دیلیت اکانت برنامه شاد از گوشی و لپ تاپ

نحوه حذف و دیلیت اکانت برنامه شاد

برنامه و شبکه شاد اپلیکیشنی است که است که آموزش و پرورش برای کلاس مجازی و غیر حضوری برای دانش آموران تمامی پایه ها و مقاطع تحصیلی از دبستان تا دبیرستان در سال ۹۸ راه اندازی کرد تا در دوران شیوع کرونا و تعطیلات مدارس، از درس و تحصیل عقب نمانند.

اگر به دنبال روی برای حذف اکانت خود در شبکه شاد هستید، باید بگوییم که فعلا که امکان حذف حساب وجود ندارد و شما فقط میتوانید از گزینه خروج برای بیرون آمدن از این اپلیکیشن کمک کنید

اما این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر آموزش از طریق این برنامه بوده و توصیه می شود ، برنامه شاد خود را پاک نکنید ، زیرا به احتمال زیاد برای نصب دوباره و احراز هویت دچار مشکل بشوید.

راه حل نصب برنامه روی دستگاه دیگر با دو اکانت

اگر نیاز دارید که برنامه شاد را روی موبایل ، تبلت یا کامپیوتر دیگری نصب کنید، حتما قبل از پاک کردن برنامه قبلی ، ابتدا در دستگاه جدید خود نصب نموده و بعد از احراز هویت ، در صورتی که با موفقیت وارد برنامه شدید ، اپلیکیشن قدیمی را پاک نمایید .

لازم به ذکر است اگر دو یا چند دانش آموز بخواهند از برنامه شاد در یک گوشی استفاده نمایند ، نیاز به خروج از یک اکانت و ورود به اکانت دیگر نیست

چرا که با آپدیت برنامه شاد امکان اضافه کردن اکانت به برنامه شاد وجود دارد .

راهنما و آموزش تصویری حذف اکانت شاد

• وارد برنامه شاد شوید و گزینه تنظیمات را از گوشه سمت چپ انتخاب کرده و سه نقطه در سمت چپ بالای تصویر را مطابق تصویر انتخاب کنید .

• روی گزینه خروج کلیک کنید

• بعد کلیک روی گزینع خروج از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید که شما تایید را انتخاب کند و به این صورت شما از برنامه شاد خارج شدید

چگونه در برنامه شاد نام کاربری را حذف کنیم

فرق بین خارج شدن و دیلیت اکانت

در نرم افزارهایی که‌امکان دیلیت اکانت وجود دارد، شما با‌استفاده از‌این قابلیت تمام اطلاعات خود را از دست میدهید و‌حساب شما در آن برنامه به طور کامل پاک خواهد شد ولی در اپلیکیشنی مثل شاد که امکان دیلیت اکانت زدن وجود ندارد و‌ تنها شما‌ میتوانید از برنامه‌ به طور موقت خارج شوید، اطلاعات شما همچون گروه ها، نام کاربری و غیره در برنامه باقی خواهند‌ ماند و شما با استفاده از‌ شماره قبلی‌ به تمام‌ آن ها دسترسی‌ خواهید داشت.

به هر حال ما به شما آموزش می دهیم چطور از برنامه خارج شوید و برنامه را حذف نصب کنید.

اگر قصد دارید برنامه را نیز از روی گوشی موبایل خود حذف کنید، کافیست مراحل زیر را طی کنید.

به تنظیمات گوشی خود بروید و از بین گزینه ها “برنامه ها (Applications) ” را انتخاب کنید.

به برنامه ها رفته و گزینه مدیر برنامه (Applications manager) را انتخاب نمایید

وارد مدیربرنامه شده و اپلیکیشن شاد را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید تا صفحه‌ زیر برایتان باز شود.

گزینه لغو نصب (UNINSTALL) را انتخاب کنید. اینک پیغامی برای اطمینان به شما نشان داده میشود، آن را تایید کنید (ok) تا برنامه به طور کامل از روی گوشی شما حذف شود.

آیا بعد از دیلیت اکانت برنامه شاد دیگر نمی توان از آن استفاده کرد؟

با خروج از حساب نیز اطلاعات شما دست نخورده باقی مانده و شما اگر باز تصمیم به استفاده از این برنامه گرفتید فقط کافی است با شماره قبلی خود وارد شوید.

آیا دیگران کاربران متوجه خروج ما از شاد می شوند؟

خیر. پیغامی منوط به خروج شما برای ان ها ارسال نمی شود اما اگر مدتی از این اپلیکیشن خارج شده و از آن استفاده نکنید آنها با مشاهده ی آخرین بازدید شما متوجه غیبت طولانی شما می شوند.

 

1 دیدگاه در “آموزش تصویری پاک کردن و دیلیت اکانت برنامه شاد از گوشی و لپ تاپ

  1. آرشام گفت:

    چطور آیدی خودمون رو پاک کنبم،هرکاری میکنم نمیشه🤕😭

نظرات