آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد ۲ نسخه وب و اندروید با امکانات جدید + لینک دانلود

0

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد ۲ نسخه وب و اندروید با امکانات جدید + لینک دانلود

نسخه جدید اپلیکیشن شاد ۲ نسخه جدید برنامه شاد ۲ با امکانات جدید و پیشرفته رونمایی شد که نسخه وب و اندروید با امکانات جدید را با لینک دانلود بطور مستقیم در اختیار شما معلمان و مدیران و دانش آموزان عزیز قرا دادیم. با ما در ادامه آموزش تصویری و راهنمای دانلود و نصب و راه اندازی برنامه شاد ۲ برای سال تحصیلی ۹۹ – ۰۰ یا ۹۹ – ۱۴۰۰ در مجله حرف تازه همزاه باشید

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و اندروید با امکانات جدید + لینک دانلود

 

در سال جدید نیز با توجه به کرونا ،فناوری‌هایی بر پایه اینترنت در آموزش و پرورش ادامه داشته و مانند سال گذشته دانش آکزان علاوه بر حضور در سر کلاس ها و برخی مناطق قرمز که کلاس انلاین دارند مرد استفاده قرار میگیرد.

معرفی و دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن شاد ۲

نرم افزار شاد که توسط متخصصان IT آموزش و پرورش طراحی و نسه جدید آن توسعه یافته ، این برنامه از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹ مورد استفاده معلمان و دانش‌آموزان قرار گرفت و اجباری شد.

دانش آموزان و معلمان بعد از نصب باید نسبت به ساختن پروفایل شخصی خود در این اپلیکیشن اقدام کنند. آپدیت جدیدی از برنامه شاد در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۹ معرفی شد که از آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان و معلمان قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش ایسنا مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه شاد در اجلاس امروز ۱۲ شهریور در مورد اپلیکیشن شاد چنین بیان کرد:

نسخه قبلی مشکلاتی دارد و خانواده‌ها و معلمان گله مندی‌هایی داشتند که سعی کردیم آن‌ها را برطرف کرده و آموزش در بستر امنی صورت گیرد. احراز هویت تمام کاربران برایمان مهم بود.

بیشترین سرمایه گذاری برای این اپ در کشور انجام شده و قدرتمندترین اپ است که سطح امنیتی بالایی دارد و خود را در برابر حملات هکرها از خارج حفظ کرده است. اکنون تمام دانش آموزان ثبت نام شده مدارس، در شبکه شاد نظم مدرسه ای پیدا کرده‌اند و تعلیم و تربیت همچنان با تمام ابعاد جریان دارد.

از جمله ویژگی‌های نسخه جدید این برنامه که به روزرسانی شده، دسترسی آسان و گسترده به اطلاعات بارگذاری شده،امکان اجرای فوق برنامه‌ها، ورزش، سلامت و فعالیت های پرورشی نیز اشاره کرد.

در این آپدیت جدید خدمات شاد در دو بخش پایه و بخش افزوده ارائه خواهد شد. در بخش پایه خدمات رایگان و عمومی و در بخش افزوده فعالیت مدارس غیردولتی و خاص و قراردادهایی که با بخش‌های خصوصی منعقد شده دنبال خواهد شد.

**در مورد مشکل دسترسی بسیاری از دانش‌آموزان به این برنامه نیز رایزنی‌هایی با آموزش و پرورش برای عرضه سیمکارت‌های دانش‌آموزی صورت گرفته است و انتظار می‌رود پیش از آغاز سال تحصیلی جدید این مشکل نیز برطرف شود.

مراحل دانلود برنامه شاد

ابتدا باید یکی از برنامه‌های پیام رسان ایرانی آی گپ، گپ، سروش، بله یا روبیکا را نصب کنید و سپس برنامه شاد را دانلود کنید. لینک‌های دانلود مستقیم اپلیکیشن شاد برای اندروید و کامپیوتر قرار داده شده است که با استفاده از آنان می‌توانید به نصب شاد اقدام نمایید.

دانلود برنامه شاد برای اندروید

این زمینه برایتان داریم.به یاد داشته باشید در صورت عدم دسترسی به موبایل، می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن شاد نیز به این آدرس استفاده کنید.

برنامه شاد برای کامپیوتر

نسخه وب این نرم افزار استفاده کنند و هنوز نسخه ویندوز آن در دسترس نیست.

نسخه تحت وب برنامه شاد

 

دانلود برنامه شاد 2 برای وب

 

آموزش کار با نسخه جدید برنامه شاد ۲

۱- بعد از دانلود و نصب، پروفایل کاربری ایجاد کنید و اطلاعات شحصی را ثبت کنید

۲- در کادری شماره تلفن خود را وارد کنید.

۳- بعد از وارد کردن شماره تلفن کدی برایتان پیامک خواهد شد. آن کد را در محل مربوطه وارد می‌کنید و بعد از تایید وارد صفحه دیگری از برنامه می‌شوید.

آموزش تصویری دانلود و نصب اپلیکیشن شاد 2 نسخه وب و اندروید با امکانات جدید + لینک دانلود

۴- اطلاعات خود را به عنوان دانش آموز، معلم یا مدیر ثبت کنید.

۵- بر روی گزینه ورود دانش آموز/ مدیر/ معلم ضربه بزنید

۶- بعد از انتخاب در هر سمتی که هستید باید کد ملی خود را در کادری که برایتان باز خواهد شد وارد کرده

دانلود و نصب برنامه شاد 2 آموزش و پرورش نسخه وب و اندروید

۷- سایر مراحل را طبق نرم افزار ادامه دهید.

۸- بعد از وارد کردن کد ملی از شما درخواست می‌شود اطلاعاتی مانند شماره همراه، کد ملی، سریال شناسنامه، تاریخ تولد و کد امنیتی که در برنامه وجود دارد را وارد کنید

۹- بعد از این مرحله وارد گروهی در پیام رسان سروش خواهید شد.

**توجه: دقت داشته باشید که برای اپلیکیشن شاد در آیفون یا برنامه شاد برای ویندوز از طریق مرورگر نیز همین مراحل باید طی شود.

نحوه افزودن دانش آموزان به گروه های کلاسی

یکی از روش‌ها این است که دانش آموز بعد از وارد کردن اطلاعات و احراز هویت وارد خواهد شد و دیگری اینکه معلم دانش آموز را از طریق بخش «افزودن اعضا» در بخش «مدیریت گروه» نرم افزار شاد اضافه کند.

نکاتی مهم در اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

در این نرم افزار تلاش شده است تا با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده مطابق بسته‌های آموزشی کشور محیطی ایمن و مناسب برای ارتباط دانش آموزان و معلمان فراهم شود. در این راستا بهتر است نکات زیر را بدانید:

۱- دانش آموزان نیازی به تشکیل گروه ندارند و بعد از طی کردن مراحل ثبت نام وارد گروه کلاسی خود می‌شوند.

۲- مدیران و معلم‌ها نیز امکان افزودن دانش آموزان به کلاس‌ها را خواهند داشت. این در حالی است که بعد از اضافه شدن دانش آموزان هویتشان توسط ستاد کنترل نیز مورد تایید قرار می‌گیرد.

۳- در همه مراحل استفاده از اپلیکیشن شاد از مرحله نصب تا اجرا، می‌بایست VPN یا همان فیلترشکن گوشی یا کامپیوتر شما خاموش باشد؛ چراکه در صورت روشن بودن احراز هویت با مشکل مواجه خواهد شد.

توجه: هنوز برای مقاطع پیش دبستانی، کلاس‌های چند پایه و یا نهضت سوادآموزی امکان استفاده از خدمات نرم افزار شاد میسر نیست و در صورت اضافه شدن این امکان، اطلاع رسانی‌های لازم صورت می‌پذیرد.

دانلود نسخه جدید برنامه شاد آموزش و پرورش و رونمایی از اپلیکیشن رشاد 2

حفظ حریم شخصی و امنیت در اپلیکیشن شاد ۲

در استفاده از نرم افزار شاد باید به این نکته دقت کنید که اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و حتی‌الامکان سعی کنید خودتان مراحل یاد شده را در ایجاد حساب کاربری و پروفایل طی کنید یا از افراد معتمد بخواهید این کار را برایتان انجام دهند.

برای مشاهده چه کسانی در حال استفاده از مشخصات کاربری شما به بخش «تنظیمات» برنامه بروید. عبارت «حریم خصوصی و امنیت را بزنید و بر روی «دستگاه‌های فعال» ضربه زده و در پایین آن فهرست دستگاه‌هایی که با پروفایل شما در حال استفاده از سیستم شاد هستند، نشان داده خواهد شد.

نظرات