خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال گاو صندوق

0

سریال “گاو صندوق″، سریال ایرانی به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی مصطفی و سید امید عزیزی است. این سریال در ژانر طنز و اجتماعی در سال ۸۷ ساخته و برای اولین بار در آذر ۸۸ از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “گاو صندوق” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در آبان ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال گاو صندوق

 

خلاصه داستان

سریال “گاو صندوق” روایتگر جوان ساده شهرستانی به نام “غلامرضا” است که برای دزدیدن جواهری گرانبها، توسط افرادی تحت فشار قرار می گیرد. جواهر گران ‌قیمتی که در گاوصندوق خانه “غلامحسین” به امانت گذاشته می‌شود. در این میان این جوان برای دسترسی به گاوصندوق در مجتمع محل سکونت “غلامحسین” خانه‌ای اجاره کرده و رفته ‌رفته دلباخته دختر او می‌شود…

داستان سریال گاوصندوق

لازم به ذکر است که این سریال، توسط مازیار میری کارگردانی شده است. او تاکنون سریال های “هیئت مدیره”، “گاهی به پشت سرت نگاه کن”، “فرات” و فیلم های سینمایی موفقی مانند “حوض نقاشی”، “سعادت آباد” و “کتاب قانون” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال گاو صندوق

اسامی بازیگران سریال گاو صندوق

 

دیگر عوامل

کارگردان: مازیار میری، تهیه کنندگان: مصطفی عزیزی و سید امید عزیزی، انتخاب بازیگران: حبیب رضایی، عنوان بندی: بهنام خمیسی، دستیار اول کارگردان: شکوفا کریمی، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، برنامه ریز: پریسا گرگین، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین- صداگذاری و میکس: منصوره شهبازی و پدرام خوشبخت، مدیر تولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، طراح گریم: مهرداد میر کیانی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی، موسیقی: کارن همایونفر، مجری طرح: کلک خیال، مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان.

 

زمان پخش سریال گاوصندق

سریال “گاوصندوق” قرار است از پنجشنبه ( مصادف با ۱۵ آبان ماه) راس ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات