خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد

0

سریال “بیمار استاندارد″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مسعود ردایی است. این سریال در ژانر درام و کمدی در سال ۹۴ ساخته و برای اولین بار در نوروز ۹۵ از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “بیمار استاندارد” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مهرماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد

 

خلاصه داستان

سریال “بیمار استاندارد” روایتگر داستان فردی تحصیلکرده بازیگری به نام “بهنام” است که با یک شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده‌است…

داستان سریال بیمار استاندارد

سعید آقاخانی، نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. او تاکنون سریالهای طنز “نون خ”، “شب عید”، “روزهای بد، بدر”، “خروس”، “دزد و پلیس” و… را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد

اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد

 

دیگر عوامل

کارگردان: سعید آقاخانی، نویسنده: بهرام توکلی، تهیه کننده: مسعود ردایی، مدیر تدارکات: مجید لعل سنجیان، عکاس: حسام خلوصی، منشی صحنه: محمدحسین گل فشان، دستیار برنامه ریز: ساناز بصیر، برنامه ریز: علی جودی، مدیر گروه کارگردانی: عادل معصومیان، جانشین تولید: محمدرضا دلنوازی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح تیتراژ: میلاد فرج الهی و مصطفی نوحه خوان، تصویربردار: فرزام گل سفیدی، صداگذار: علیرضا غفاری نژاد، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: گلرخ حقیقی، طراح چهره پردازی: مانی اسکندری، صدابردار: فرشید احمدی، موسیقی: یحیی سپهری شکیب، تدوین: امیر شیبان خاقانی، مدیر تولید: مجید گودرزی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی.

 

زمان پخش سریال بیمار استاندارد

سریال “بیمار استاندارد” قرار است از جمعه ( مصادف با ۲۵ مهرماه) راس ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات