بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ کیست +بیوگرافی با (عکس جنجالی) بدون گریم

0

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ کیست + بیوگرافی با (عکس جنجالی)

سوگل طهماسبی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ فصل دوم کیست بیوگرافی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا ۲ با بازی سوگل طهماسبی با آیدی پیچ اینستاگرام و سوابق و فیلم ها و سریال و بیوگرافی و عکس جنجالی سوگل طهماسبی بازیگر را در این بخش از سایت حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا کیست

سوگل طهماسبی از بازیگز جوان و خوش آتیه ایران , زاده ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز است

نقش ثریا دشتی خواهر عبد، زن احمد را سوگل طهماسبی بازیگر معروف و سرشناس بازی میکند که تاکنون فیلم ها و سریال های زیادی در کارنامه هنری وی در سینما و تلویزیون ثبت شده است.

کیانوش عیاری از کارگردانان ایرانی در جشنواره تئاتر اهواز وی را تشویق به ادامه بازیگری کرد و در دهه هشتاد در اولین حضورش جلوی دوربین در سریال روزگار قریب کاری از کیانوش عیاری در سن ۱۶ سالگی بازی کرد‌. نقش خوب و مخاطب پسندی که ایفا کرد برای دیده شدنش موثر بود و در سریال فاصله ها و یوسف پیامبر و کیمیا نیز برای بازی دعوت به کار شد‌.

بیوگرافی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

خودش گفته: یه دختر ساکت، مظلوم و معصوم، من خودم شیطنت های خاص خودم را دارم و اگه یه کمی شیطنت کنم و جنب و جوشم زیاد باشه همه این را می فهمند چون از من توقع همان نقش هایی را دارند که من بازی کردم،شاید این معصوم و مظلوم بودن درباره نقش هایم باشه اما خودِ واقعی سوگل هم شیطونه و هم جنب و جوش زیادی دارد.

سوگل طهماسبی درباره زحمت ها و حمایت های مادرش می گوید که در اهواز من تنها دختر گروه بودم و مادرم به خاطر من مسئولیت کل گروه تئاتر را قبول کرده بود و هر روز مرا بین ساعات ۴ تا ۸ به کلاس می برد اما هرگز از این راه خسته نشد و اعتراضی نکرد.

 

سوگل طهماسبی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا

سوگل طهماسبی در سال ۹۸ ازدواج کرد و عکس ها و تصاویر مراسم عقد و ازدواجش را در پیج اینستاگرامش با آیدی رسانه ای کرد. اما تاکنون عکسی از همسرش منتشر نکرده و گویا علاقه ای به معرفی همسرش ندارد.

عکس همسر سوگل طهماسبی

عکس همسر سوگل طهماسبی

 

 

سریال “نجلا″، کاری از خیرالله تقیانی پور و سعید سعدی است که روایتگر داستانی عاشقانه حول محور امام حسین (ع) و عاشورا است.

سوگل طهماسبی در کنار هنرمندانی چون حسام منظور در نقش عبد دشتی عاشق نجلا، برادر ثریا، دوست عطا سارا رسول بازیگر نقش نجلا پرستار، دختر شیخ ابراهیم، دوست و همسایه شیرین آزیتا حاجیان در نقش عمه نجلا هدایت هاشمی بازیگر عدنان خواستگار نجلا سید مهرداد ضیایی در نقش شیخ ابراهیم پدر نجلاملیکا شریفی نیا بازیگر نقش شیرین دوست و همسایه نجلا، عاشق عطا و مصطفی ساسانی بازیگر نقش عطا دوست عبد، عاشق شیرین و … بازی کرده است

 

عکس مادر سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا

اسم واقعی رو عکس شخصی بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا

بیوگرافی و اینستاگرام سوگل طهماسبی بازیگر

منبع: مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات