خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال کیمیا

0

سریال “کیمیا″، سریال ایرانی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. این سریال در ژانر درام-عاشقانه و تاریخی در سال ۹۳ ساخته و برای اولین بار مهر ۹۴ از شبکه دوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در ایام محرم و صفر بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “کیمیا” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مهرماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال کیمیا

 

خلاصه داستان

سریال “کیمیا” روایتگر زندگی پر فراز و نشیب دختری به همین نام در سه مقطع مهم تاریخی ایران است. داستان این سریال در زمان نزدیک به انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و زمان حال روایت می‌شود و حاکی از تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می‌دهد.

داستان سریال کیمیا

“کیمیا” پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده “کیمیا” اتفاق می‌افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و “کیمیا” با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید.

 

اسامی بازیگران سریال کیمیا

اسامی بازیگران سریال کیمیا

 

دیگر عوامل

کارگردان: جواد افشار، نویسندگان: مسعود بهبهانی‌نیا و زهرا پارسافر، تهیه کننده: محمدرض شفیعی، سرپرست گروه کارگردانی: فرید سجادی حسینی، مدیران برنامه‌ریزی فصل اول: حسین دیردار، فصل دوم: امیر سلیمانی، فصل سوم: سعید نقدزاده، دستیار کارگردان: داود باقری، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، مشاور هنری: محمدرضا شجاعی، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، تدوین: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، طراحی و صداگذاری: بابک شکیبا و امین شریفی، طراحان صحنه و لباس فصل اول و دوم: بهزاد جعفری و محمدحسین کرمی، فصل سوم: فرهاد عزیزی‌فرد، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح گریم: امیر اسکندری، مدیر تولید: فرشید رئوفی.

 

زمان پخش سریال کیمیا

سریال “کیمیا” قرار است از یکشنبه ( مصادف با ۶ مهرماه) راس ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات