معرفی سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده (زهرایی) + تصاویر دونفره جدید

0

معرفی سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده (زهرایی) + تصاویر دونفره جدید

همسر سوم الهام چرخنده کیست,آشنایی با سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده و اختلاف سنی با همسرش
در این مطلب از حرف تازه، توضیحاتی جدید و کامل درباره “همسر سوم الهام چرخنده” ، بازیگر سینما و تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

معرفی سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده (زهرایی) + تصاویر دونفره جدید

 

سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده کیست

تاکنون اطلاعات شخصی و سال تولد و سن حجت الاسلام سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده منتشر نشده ، اما با انتشار عکس وی، سن و اختلاف سنی با همسرش بحث داغ کاربران شده است که میگویند از الهام چرخنده چند سالی کوچکتر است

وی از روحانیون ایرانی و دارای تحصیلات حوزوی که از سه سال پیش با خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و فعال مذهبی در حوزه حجاب ازدواج کرده و اکنون ساکن کربلا می باشد.

عکس دیده نشده از الهام چرخنده و همسرش سید محمد درویشی روحانی

سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده کیست + عکس جدید و بیوگرافی

 

الهام چرخنده ، بازیگر سینما و تلویزیون با نام فامیلی جدید الهام زهرایی بعد از چادری شدن و حجاب کامل به مستندسازی و فعالیت و تبلیغ فرهنگی در زمینه حجاب می پردازد.
او به تازگی خبر مهاجرت به عراق و زندگی در کربلای معلی را در کنار همسر سومش در شهریور ۹۹ رسانه ای کرد و اعلام کرد که از ۳ سال پیش در کنار همسرش که یک طلبه و روحانی سید به نام سید محمد درویشی است ،زندگی میکند.

حجت الاسلام سید محمد درویشی کیست

سن و سال تولد سید محمد درویشی همسر سوم الهام چرخنده مشخص نیست، خبر ازدواج این زوج در شهریور سال ۱۳۹۶ ، رسانه ای شد و چرخنده با انتشار عکسی در اینستاگرام از دست خود که حلقه نامزدی دارد، خبر ازدواج سوم خود را اعلام کرد.

الهام چرخنده متولد ۴ تیر ماه سال ۱۳۵۷ در شهر کاشان با اصالتی بختیاری از طایفه هفت لنگ می باشد.
او بازیگری را از دهه هفتاد شروع کرده و اولین تجربه حرفه ای خود را با فیلم سینمایی عروسی مهتاب به کارگردانی و نویسندگی خسرو ملکان بدست آورد و سپس در فیلم شب یلدا و “سریال آوای باران” و … ایفای نقش کرد.

درباره ازدواج و همسران این بازیگر سابق باید گفت که وی تاکنون دو ازدواج ناموفق داشته که به طلاق انجامیده و اکنون در جدیدترین ازدواجش با سید محمد درویشی روحانی و طلبه ازدواج کرده است.
او از ازدواج اولش یک پسر جوان به نام شایان و از ازدواج دومش با فرشید نوابی از بازیگران ایرانی یک پسر به نام ارسطو دارد.

ناگفته نماند که الهام چرخنده در سال ۱۳۸۰ به همراه همسرش فرشید نوابی، مجری شوی استعدادیابی در حوزه موسیقی را در شبکه ماهواره ای مهاجر بود و سالها مقیم خارج از کشور بود.
او بعد از سالها به ایران بازگشت و در سریال آوای باران در نقش زیور و در سال ۱۳۹۲ در سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان با همسر سابقش فرشید نوابی همبازی بود، اما بعدها خبر طلاق این زوج منتشر شد

نظرات