اسامی نفرات برتر کنکور ۹۹ با عکس و مشخصات

0

اسامی نفرات برتر کنکور ۹۹ با عکس ,عکس و اسامی ده نفر برتر کنکور سراسری ۹۹,بیوگرافی و عکس های ۱۰ نفر اول کنکور ۱۳۹۹ را در این بخش از مجله حرف تازه به تفکیک شهرها مشاهده کنید

اسامی نفرات برتر کنکور 99 با عکس | بیوگرافی و اسامی ده نفر برتر کنکور سراسری 99

بیوگرافی و اسامی ده نفر برتر کنکور سراسری ۹۹

نتایج اولیه کنکور ۹۹ اعلام شد و کارنامه نتایج اولیه کنکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد.

داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات خود نتیجه را مشاهده کنند.

زمان انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز از دوم تا پنجم مهرماه ۹۹ است. در ادامه اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی:

اسامی و عکس نفرات برتر کنکور ۹۹ ریاضی

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ابوالفضل حاجی محمد حسین کاشی از تهران، ایلیا هاشمی راد از تهران، علی انصاری از مشهد، آرمین ثقفیان از اصفهان، سروش شرافت بفروئی از یزد، ملیحی کسری از ساری، محمد مولوی سرند از فردوس، مهرداد میلانلو از لاهیجان، محمد مهدی حیدری نسب از زابل و مهدی سعادت بخت از تهران به ترتیب رتبه های یک تا ۱۰ را کسب کردند.

اسامی و عکس نفرات برتر کنکور 99 ریاضی

 

عکس و اسامی نفرات برتر کنکور ۹۹ تجربی

در گروه آزمایشی علوم تجربی به ترتیب سید امیر سید شنوا از اردبیل، رامین آزادی از تهران، محمد تیموری ماسوله از گرگان، سپهر اسلامی از تهران، علی مولائی از ارومیه، شهریار سلمانی از گرگان، سارا احمدی از تهران، علی چیت ساز از شیراز، مهراب شادی دیزناب از تبریز و در نهایت محمد مهدی قلی زاده از بابل رتبه های یک تا ۱۰ را از آن خود کردند.

عکس و اسامی نفرات برتر کنکور 99 تجربی

عکس و اسامی ۱۰ نفر اول کنکور ۹۹ انسانی

گروه آزمایشی علوم انسانی به تربیت مهدی محمد ثمر از ارومیه، علی رضا چابیان از آمل، مریم اکبری سریزدی از کرج، محسن سیاه مرد از خمینی شهر، حسین تندرو از تهران، نازنین زهرا افشار از قزوین، مهدی ضیائی آذرخورانی از شهرضا، فاطمه برات نژاد از قائنات و محمد قاسمی از مشهد نیز رتبه های یک تا ۱۰ را بدست آورند.

عکس و اسامی نفرات برتر کنکور 99 انسانی

 

عکس و اسامی نفرات برتر کنکور ۹۹ هنر

گروه آزمایشی هنر نیز روژینا آزادی از تهران، حانیه منصوری نهجیری از اصفهان، سارینا خلیلی از تهران، کیانا خزچین از تهران و مینا معیری از تهران نیز موفق به کسب رتبه های یک تا پنجم این گروه شدند.

عکس و اسامی 10 نفر اول آزمون سراسری 99 هنر

 

اسامی و عکس نفرات برتر کنکور ۹۹ زبان

کیان بهادری از شمیرانات، مهساسادات موسوی مهر از دماوند، انیتا محمدی از اصفهان، رضا ابراهیمی از سبزوار و در نهایت صدرا فدائی از لاهیجان نیز رتبه اول تا پنجم گروه آزمایشی زبان را از آن خود کردند./ سازمان سنجش

اسامی و عکس 10 نفر اول آزمون سراسری 99 زبان

نظرات