بیوگرافی و علت کتک زدن فربد طلایی در منوتو + اینستاگرام و زندگینامه

11

بیوگرافی و علت کتک زدن فربد طلایی در منوتو + اینستاگرام و زندگینامه

بیوگرافی و ماجرای کتک زدن فربد طلایی در منوتو + اینستاگرام و زندگینامه فربد طلایی کارشناس سیاسی در لندن و در شبکه ماهواره ای منوتو توسط همن سیدی را با عکس و آیدی توئیتر و اینستاگرام و فیلم کتک خوردن و لگد زدن به وی را در مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی و علت کتک زدن فربد طلایی در منوتو + اینستاگرام و زندگینامه فربد طلایی منوتو

فربد طلایی منوتو کیست؟

فربد طلایی متولد ۱۳۴۷ در تهران کارشناس و تحلیلگر سیاسی مقیم خارج از کشور و ساکن انگلستان است که در برنامه ای در شبکه ماهواره ای منوتو به عنوان کارشناس مهمان حضور داشت که در چند روز اخیر با حواشی همراه بوده و به دفاع و حمایت از ایران کتک خورده است.

سوابق و فعالیت ها

طلایی دانش آموخته علوم سیاسی است و پژوهشگر مطالعات راهبردی و امنیت بین الملل در دانشگاه ردینگ انگلستان نیز می باشد.

علت کتک زدن فربد طلایی در منوتو

به گزارش حرف تازه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فربد طلایی، پژوهشگر مطالعات راهبردی و امنیت بین الملل در دانشگاه ردینگ انگلستان میهمان شبکه من و تو برای ضبط برنامه رو به رو بود.

وی پس از طرح سوالی از دیگر حاضران در این برنامه مبنی بر اینکه اگر آمریکا به ایران حمله نظامی کند جایگاه شما به عنوان اپوزیسیون کجاست؟ آیا با حمله نظامی به ایران موافقت می‌کنید؟ چون شما با تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران همراهی کردید با رفتار خارج از عرف دیگر کارشناسان این برنامه مواجه شد.

ماجرای کتک زدن و ضرب و شتم فربد طلایی در منوتو

 

تحلیل ضرب و شتم فربد طلائی توسط هیمن سیدی

طلایی که چند سوال دیگر از کارشناسان این برنامه پرسیده بود در وقت استراحت با توهین‌های هیمن سیدی از کردهای تجزیه طلبی که پای ثابت شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله من و تو است، مواجه شد.

پس از توهین‌های هیمن سیدی افرادی مثل کیوان عباسی مدیر من و تو و پتکین آذرمهر تهیه کننده برنامه رو به رو وارد استودیو شدند، اما به جای اینکه فضا را آرام کنند اقدام به متشنج‌تر کردن فضا کردند.

طلایی پس از این اتفاقات برای برداشتن لوازم شخصی خود و خارج شدن از استودیو اقدام کرد که در همین لحظه با حمله فیزیکی “هیمن سیدی” مواجه شد. این حمله باعث آسیب دیدن انگشت وی و پاره شدن لباسش شد.

فیلم کتک خوردن فربد طلایی از هیمن سیدی

 

پتکین آذرمهر تهیه کننده برنامه رو به رو پس از اینکه عوامل من و تو به جان وی افتاده بودند موبایل او را از وی گرفت و فیلمی که طلایی از صحنه درگیری ضبط کرده بود، پاک کرد.

پلیس انگلیس پس از حضور در صحنه به وی اعلام کرد از آنجا که عوامل شبکه من و تو شکایتی علیه او تنظیم نکرده‌اند وی هم حق ندارد از آنها شکایت کند.

کیوان عباسی، مدیر شبکه، به من اعتراض کرد که چرا از جمهوری اسلامی دفاع می‍کنی؟! قصد ترک استودیو را داشتم که ناگهان «همن سیدی»، کارشناس این شبکه به همراه چندین نفر دیگر از پشت به من حمله ور شدند!

11 دیدگاه در “بیوگرافی و علت کتک زدن فربد طلایی در منوتو + اینستاگرام و زندگینامه

  1. Aslan گفت:

    فیلمشو منتشر کرده.برید ببینید.
    فقط دلم میخواد دوباره طرفداری بیجا کنید از منوتو

  2. Sofia گفت:
    19
    4

    درودبه شرفت مرد.زنده بادایران وایرانی.

  3. وحید گفت:
    19
    7

    خداقوت بر هر فردی که از نظام مقدش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و ملت شریف ومظلوم ایران دفاع میکنه/ما مردم ایران حمایتت می کنیم و کنارت هستیم و این عمل رو محکوم می کنیم/مرگ بر ضدانقلاب مرگ بد همین سیدی مرگ بر دموکرات و درود بر امام خمینی ره و درود بر سپاه پاسداران/مرگ بر خائن وطن فروش حزب دموکرات

  4. Rza گفت:
    11
    24

    دست‌کم پارگی لباست را نشان می‌دادی حتما سریع چرخ خیاطی آوردند و پارگی لباست را هم دوختند

  5. علی گفت:
    14
    44

    اگر راست میگی فیلمش را منتشر کن
    مگر کسی میتونه گوشی کسی رو بگیره؟ جوک میگی؟
    اونجا ایران نیست مگر میشه کسی شاکی باشه بگن چون اون از تو شکایت نکرده تو هم حق شکایت نداری؟
    لطفاً فیلمش را منتشر کن تا بعدش بگم دمش گرم که مشت و مالت داده

  6. عرفان گفت:
    57
    10

    احسنت به شیری که خوردی فربد جان،تف به ذات کثیف هرچی وطن فروشه

  7. m.h.s گفت:
    50
    6

    وطن پرستان هرکجاباشند به وطنشان خیانت نمی‌کنند درود بر فربد عزیز و شجاع

  8. ایران گفت:
    46
    7

    وقتی پدرت نون حلال بده به خوردت، نتیجه ش میشه همین شجاعت و وطن پرستی که فربد قهرمان داره

  9. من گفت:
    14
    49

    تف تو روت مزدور کثیف فربد طلایی

  10. انوشیروان نعیمی گفت:
    33
    8

    همن سیدی فردی مزدور است و فعلا ترک تازی می کند. من کاری به طلایی ندارم اما سیدی فردی دروغگو و بی انصاف است .حتی اگر کسی مقصر باشد باید وحشیانه مورد حمله قرار گیرد این دمکراسی است. اگر اینان قصد حکومت بر مردم را دارند زهی خیال باطل. ه

  11. ایرانی گفت:
    16
    48

    با سلام ، باید دست کسانی که ضرب و شتمت کردند بوسید که دیگر به وطن خیانت نکنی و بخاطر پول ،به جوانی که قهرمان بود تهمت بزنی . نفرین بر نطفه ای که ترا درست کرد .

نظرات