عکس و بیوگرافی کریم آتشی کارگردان جنجالی

0

عکس و بیوگرافی کریم آتشی کارگردان جنجالی

کریم آتشی کارگردان سینما که فیلم هایی چون نطفه شوم و سلام به انتظار و متهم را کارگردانی کرده ،به جرم قتل همسایه خود بازداشت شد. او “همسر سابق مرجانه گلچین” بازیگر است. در ادامه به بیوگرافی کامل و سوابق و عکس های جوانی و تاریخ ازدواج و طلاق و “علت طلاق از مرجانه گلچین” و فیلم ها و سریال ها و ازدواج مجدد و همسر دومش و پیج اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه میخوانید

عکس و بیوگرافی کریم آتشی کارگردان جانباز و همسرش + فیلم شناسی و قتل با اسلحه

 

بیوگرافی کریم آتشی

کریم آتشی متولد ۵ فروردین ۱۳۴۳ در شهر ری، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کننده ایرانی ، دارای مدرک تحصیلی دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران می باشد

کشتن همسایه توسط همسر مرجانه گلچین

جزئیات جدید از کشتن همسایه توسط همسر مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون ، وی هنوز در بازداشت بسر میبرد و مراحل قانونی باید طی شود تا حکم وی برای قتل همسایه صادر شود.

سال های فعالیت

از سال ۱۳۶۹ وارد حرفه سینما شد و تاکنون چند فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است.
از جمله آثار وی در قامت کارگردان و تهیه کننده و فیلم ساز میتوان به نطفه شوم, متهم, سلام به انتظار, انتهای قدرت ,پنجاه روز التهاب و ..‌‌. می باشد‌.
بیشترین فعالیت وی مربوط به دهه هفتاد است و در دهه هشتاد و نود فعالیت چندانی از او مشاهده نشده است‌

او برای اولین بار، فیلم پنجاه روز التهاب را در سال ۱۳۷۲ ساخت
او در سال ۸۷ فیلم نطفه شوم را کارگردانی کرد که بازیگرانی چون لاله اسکندری و سام درخشانی ،جمشید هاشم پور ، محمد کاسبی و سیروس گرجستانی ،شراره دولت آبادی و …‌ در آن نقش داشتند.

همسر کریم آتشی کیست

وی سال ها پیش با مرجانه گلچین بازیگر سینما ازدواج کرد که این ازدواج بعد از مدتی به جدایی ختم شد . این بچه صاحب بچه نشدند.

علت طلاق مرجانه گلچین

علت طلاق و جدایی این زوج هرگز رسانه ای نشد و آنها بعد از گذشت ده سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

علت قتل همسایه توسط کریم آشتی

ماجرای قتل همسایه توسط کریم آتشی

کریم آتشی؛ کارگردان و فیلم نامه نویس چهارشنبه شب ۱۹ شهریورماه ۹۹ پس از درگیری با همسایه خود در خیابان خواجه نصیر خیابان شریعتی تهران او را با شلیک  گلوله با کلت کمری به قتل رساند.

او پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک کلت کمری  و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد.

ساعاتی پس از قتل، ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی کریم آتشی را دستگیر کردند.

کریم آتشی در بازجویی های اولیه مدعی شده است که صدای چرخ خیاطی همسایه مرا آزار می داد ، چند مرتبه تذکر دادم ؛ توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شده و این قتل شکل گرفت.

کریم آتشی پس از بازداشت در اختیار پلیس جنایی قرار گرفته است تا بررسی در خصوص ابعاد این قتل  آگاهی تهران ادامه یابد.

زندگینامه و فیلم های کریم اتشی

مصدومیت و جانباز شیمیایی در جنگ

گفته میشود که آتشی از مصدومان هشت سال دفاع مقدس است و در خرداد ۱۳۹۱ به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پاسارگاد بستری شده بود.

فیلم های کریم آتشی

نطفه شوم (۱۳۸۷)
متهم (۱۳۷۵)
سلام به انتظار (۱۳۷۴)
انتهای قدرت (۱۳۷۳)
پنجاه روز التهاب (۱۳۷۲)

نظرات