کد فعالسازی بسته اینترنت رایگان شاد ایرانسل و همراه اول و رایتل

0

با شروع مدارس و استفاده دانش‌آموزان و آموزگاران از شبکه شاد آموزش و پرورش و دسترسی آسان به آموزش مجازی در شرایط کرونا، اینترنت مصرفی در اپلیکیشن شاد برای تمامی کاربران شاد رایگان خواهد بود. در کد فعالسازی بسته اینترنت رایگان شاد ایرانسل و همراه اول و رایتل را میخوانید

راهنمای فعالسازی بسته اینترنت رایگان شاد ایرانسل و همراه اول و رایتل

 

کد فعالسازی بسته اینترنت رایگان شاد ایرانسل

بیانیه ایرانسل : در راستای حمایت از دانش‌آموزان و آموزگاران و ایجاد دسترسی آسان به آموزش مجازی در شرایط کرونا، اینترنت مصرفی در اپلیکیشن شاد برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود. در طول استفاده از اپلیکیشن شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌شود.

کد فعالسازی بسته اینترنت رایگان شاد ایرانسل و همراه اول و رایتل

با شروع مدارس و استفاده دانش‌آموزان و آموزگاران از شبکه شاد آموزش و پرورش و دسترسی آسان به آموزش مجازی در شرایط کرونا، اینترنت مصرفی در اپلیکیشن شاد برای تمامی کاربران شاد رایگان خواهد بود

تسنیم نوشت: آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بسته اینترنت رایگان شاد برای دانش‌آموزان و معلمان گفت: اینترنت رایگان ۶۰۰ هزار معلم را تمدید می‌کنیم تا در آموزش مجازی هزینه‌ای را پرداخت نکنند.

وزیر ارتباطات و فناوری تصریح کرد: طی دو سه روز آینده جزئیات ارائه این بسته رایگان و نحوه نام‌نویسی را اعلام می‌کنیم.

آذری جهرمی درباره ارائه بسته‌های اینترنتی رایگان به معلمان نیز توضیح داد: یک معلم در یک کلاس معمولاً دارای ۳۰ تا ۴۰ دانش‌آموز است که مصرف اینترنت برای وی بالا می‌رود؛ بنابراین از فروردین ماه بسته اینترنتی ۲۰ گیگی سه ماهه به آنها ارائه کردیم.

کد فعالسازی بسته اینترنت رایگان شاد همراه اول و رایتل

جهرمی گفت: اینترنت رایگان شامل مجموعه سایت‌هایی که از سوی وزارت آموزش‌وپرورش تعیین شده و یک بسته‌ ماهانه برای دانش‌آموزان است نام این بسته را «شاد» می‌گذاریم اما فقط مشمول استفاده از «شاد» نیست.

نحوه فعالسازی بسته اینترنت رایگان شاد برای دانش آموزان

آذری جهرمی گفت: اگر فرزند شما از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می‌کند، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Family safty سیستم عامل ویندوز مراقب حضور فرزندتان در فضای مجازی باشید و دسترسی او را مدیریت کنید. اگر اطلاعات بیشتری لازم دارید از جستجوی گوگل کمک بگیرید، آساده و آسان است.

– اگر فرزند شما از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کند، ساده‌ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار google family link است.

– اگر فرزند شما از سیم کارت والدین برای آموزش مجازی استفاده می‌کند، ما دو راهکار را برای اجرا به اپراتورها ابلاغ کردیم که باید سریعاً اجرایی و اطلاع رسانی کنند.

اول اینکه یک بسته اختصاصی «شاد» تعریف کنند، زمانی که این بسته روی سیم کارت فعال باشد دسترسی به اینترنت، صرفاً برای یک سری از سایت‌های تأیید شده توسط وزارت آموزش و پرورش امکان پذیر است. و اگر از گوشی، همزمان هم کودک و هم والدین بهره می‌گیرند، اپراتورها موظف شده اند با تعریف یک کد دستوری ستاره مربع امکان جابجایی بسته فعال را فراهم کنند. به عبارتی تا گوشی در اختیار کودک است، بسته شاد و زمانی که در اختیار والدین است، بسته عادی فعال باشد.

فعالسازی بسته اینترنت شاد اینترنت خانگی

شرکت‌های اینترنت خانگی نیز موظف شده اند بسته شاد را تعریف و یا امکان فعالسازی و یا غیرفعالسازی آن را فراهم آورند. بنابراین سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت «شاد» توزیع نخواهد شد و مراقب سوءاستفاده و تماس‌های تلفنی کلاهبرداران برای فروش سیم کارت، تحت این نام‌ها باشید.

نظرات