ماجرای تعرض محسن نامجو خواننده و پاسخ وی به شایعه تجاوز + فیلم

0

ماجرای تعرض محسن نامجو خواننده و پاسخ وی به شایعه تجاوز + فیلم

ماجرای تعرض محسن نامجو خواننده و پاسخ وی به شایعه تجاوز جنسی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای تعرض محسن نامجو خواننده و پاسخ وی به شایعه تجاوز + فیلم

 

تعرض محسن نامجو خواننده واقعیت دارد؟

محسن نامجو خواننده و آهنگساز خارج نشین با انتشار ویدئویی در پیج اینستاگرامش officialmohsennamjoo ،اتهام تعرض جنسی را رد کرد و این مسئله را «تسویه حساب شخصی» خواند. چند روز گذشته زنی در توییتر محسن نامجو را به اقدام به تجاوز و خشونت جنسی متهم کرد و گفت زمانی که آمریکا در خانه دوستش بوده آقای نامجو به او تعرض کرده او این مورد را به پلیس گزارش کرده است.

حالا آقای نامجو در ویدئویش گفته اتهام‌ها بر اعتبار او اثر می‌گذارد و او کاری از دستش برنمی‌آید

محسن نامجو، خواننده و نوازنده ایرانی، اتهام‌ آزار جنسی و اقدام به تجاوز را که علیه‌اش مطرح شده بود شایعه و کذب خوانده و گفته این اتهام‌ها را قویا رد می‌کند و گفته اگر لازم شود از افرادی که این اتهام‌ها را مطرح کرده‌اند، شکایت خواهد کرد.

وی در ویدئو گفته می‌داند که چنین موضوعی را با بیانیه نمی‌تواند پاک کند و امیدوار است که گذر زمان، رفتار، آثار و نوشته‌هایش او را از این ماجرا “مبرا” کند و حقیقت هرچه هست سریع‌تر آشکار شود.

 

تعرض محسن نامجو واقعیت دارد؟

محسن نامجو می‌گوید “به عنوان یک مرد ایرانی به خاطر تمام تبعیض‌ها و ظلم‌هایی که به زنان ایرانی شده” عذر می‌خواهد و حاضر است هر کمکی لازم باشد برای آموزش در این زمینه، مخصوصا آموزش مردان انجام دهد تا همه در دنیای بهتری زندگی کنند.

گفتنی است مدتی است افشاگری علیه تجاوز جنسی در ایران داغ شده و چندی پیش نیز کیوان امام‌وردی به اتهام تجاوز دستگیر شد و نیروی انتظامی از شاکیان خواسته “با اطمینان از حفظ هویتشان” برای شکایت به پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه کنند.

محسن نامجو کیست

او از کسانی که بر اساس اتهام‌های منتشره، دچار «شوک و سرگردانی و نومیدی» شده‌اند، عذرخواست و خطاب به کسانی که چنین اتهامی متوجه او ساختند، گفت: «بدانید با پیش کشیدن این حرف‌ها بیشترین ضرر را به قربانیان واقعی ماجرا می‌زنید.»

محسن نامجو (زادهٔ ۱۴ اسفند ۱۳۵۴ در تربت جام) آهنگساز، خواننده، نوازندهٔ سه‌تار، دوتار، گیتار، و ترانه‌سرای ایرانی است. او هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند.

 

نظرات