عکس و بیوگرافی کیوان امام متجاوز سریالی ‌+زندگینامه و اینستاگرام کیوان امام

0

عکس و بیوگرافی کیوان امام متجاوز سریالی ‌+زندگینامه و اینستاگرام کیوان امام

کیوان امام متجاوز سریالی کیست ، کیوان امام متجاوز سریالی به دختران دانشجو در مرداد ۹۹ به یکباره به چهره معروف در توئیتر و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی تبدیل شد و بعنوان متجاوز سریالی به دانشجویان در توئیتر معرفی شد.
در ادامه جزئیات و بیوگرافی و عکس و آیدی اینستاگرام و زندگی شخصی و سن و شغل وی را مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای کیوان امام متجاوز سریالی و تجاوز به دختران دانشجو ‌+عکس و اینستاگرام کیوان امام

بیوگرافی کیوان امام متجاوز سریالی

کیوان امام وردی ۳۳ ساله و متولد ۱۳۶۷ فارغ التحصیل باستان شناسی از دانشگاه تهران است در سال ۱۳۹۹ نامش به عهوان متجاوز سریالی در توئیتر مطرح شد و به ترند و هشتگ متجاوز سریالی نیز رسید

اعترافات جدید امام وردی در مهر ۹۹

رئیس پلیس تهران اعلام کرد که کیوان الف، متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده و ‌ماموران پلیس از مخفیگاه او فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند. از بین شاکیان متهم که حدود ۳۰ نفر هستند، ۱۰نفر در مواجهه‌ حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه شاکیان نیز به صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.
شاکیان این پرونده دختران جوانی ‌اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آنها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند

به گزارش رکنا و همشهری آنلاین: حتی خواندن داستان‌های قربانیان هم مو بر تن سیخ می‌کند؛ دخترانی جوان که ناگهان در تور یک متجاوز حرفه‌ای افتاده‌اند و زندگی و آینده‌شان پس از خوردن یک نوشیدنی مسموم برای همیشه تباه شده است.

«کاش من تنها بودم. اگر فقط به من تجاوز کرده بودی، حرفی نمی‌زدم و به تراپی ادامه می‌دادم، اما الان می‌بینم به تن خیلی‌ها دست‌درازی کردی با سناریو‌های مشابه. تو واقعا برای جامعه خطرناکی.
امیدوارم حیات اجتماعی‌ت مختل بشه همونطور که زندگی این همه آدمو به نابودی کشوندی.» این یک روایت از ده‌ها و صد‌ها روایت تجاوز فردی به نام کیوان امام‌وردی است که به نظر می‌رسد بر اساس آنچه در فضای مجازی منتشر شده است با داستانی مشابه ده‌ها دختر را به خانه خود کشانده و…

فیلم گرفتن و نحوه فریب دادن دختران

یکی از دانشجویان قدیمی دانشگاه تهران با پرسه‌زنی و چشم‌چرانی در فضای داخلی دانشگاه می‌چرخد و با چرب‌زبانی دانشجویان دختر جوان را به خانه خود دعوت می‌کند. مقاومت بی‌فایده است و پسر ریزاندام سرانجام به خواسته خود می‌رسد.
رفتن به خانه همان و باز شدن در کمد پر از نوشیدنی‌های الکلی همان. بعد نوبت به نوشیدن می‌رسد و دختر از همه جا بی‌خبر وقتی به هوش می‌آید، می‌بیند کار از کار گذشته و برهنه روی تخت افتاده است…»

بر اساس آنچه کاربران در توییت‌های بی‌شمار خود نوشته‌اند چهره‌ای که کاف الف در تمام این سال‌ها از خود ساخته هم بی‌تردید در پیش بردن جنایت‌ها و نقشه‌ها بی‌تاثیر نبوده است.
راه انداختن و مدیریت کردن یک کتابفروشی در راسته خیابان انقلاب و اطراف، پرسه زدن با چهره هنری در تمام مسیر‌های منتهی به دانشگاه تهران، عکس انداختن با برخی مسئولان شهری و دعوت کردن آن‌ها به کتابفروشی و برخی شگرد‌های دیگر که خلافکاران سریالی آن‌ها را بسیار خوب بلدند و برای شکار طعمه استفاده می‌کنند.

پیگیری موضوع تجاوز به دختران دانشجو

حالا که آمار ترند #ک_الف به هزاران توئیت رسیده، این نکته را هم گوشزد کنیم که ظاهرا برخی مسئولان دانشگاه تهران در حال پیگیری ماجرا هستند و قول داده‌اند از قربانیان حمایت کنند.
مدیر یکی از گروه‌های پردیس هنر‌های زیبا شماره تماس خود را در دسترس شاکیان این پرونده قرار داده و از آن‌ها خواسته حتی بدون ذکر نام تماس بگیرند و داستان خود را بازگو کنند تا دانشگاه بتواند در محاکم قضایی پیگیر پرونده باشد.

اینستاگرام کیوان امام

هر چند صفحه این فرد در اینستاگرام قفل است و نمی‌توان محتوای آن را دید، اما در کمتر از ۲۴ ساعت پس از آغاز افشاگری‌ها، صد‌ها نفر از دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان او را از فهرست خود حذف کرده‌اند. کسی که تا روز پنجشنبه بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام داشت، عصر پنجشنبه آمارش به ۱۵۷۰ فالوئر رسید و همچنان در حال سقوط است.

منابع: همشهری انلاین و رکنا

نظرات