بازداشت و دستگیری کیوان امام وردی متجاوز سریالی به دختران دانشجو

1

بازداشت و دستگیری کیوان امام وردی متجاوز سریالی به دختران دانشجو

بیوگرافی و خانواده کیوان امام وردی متجاوز سریالی به دختران دانشجو و جزئیات باتزداشت و دستگیری کیوان امام وردی متجاوز را در سایت حرف تازه ببینید

خانواده و بیوگرافی کیوان امام متجاوز سریالی به دختران دانشجو الان کجاست

بازداشت کیوان امام وردی متجاوز

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک. الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

به گزارش مهر، کیوان امام وردی در اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته و با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال‌های اخیر، به تعدادی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

کیوان امام متجاوز الان کجاست

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری متهم کیوان امام وردی خبر داد.

سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

به گزارش سایت رکنا و همشهری آنلاین: آزار شیطانی گروهی از دختران در فضای توئیتری ترند شد و دختران آزاردیده فاش کردند که با رفتن به خانه ک-الف به آنها مشروبات الکلی آغشته به مواد بیهوش کننده خورانده شده، سپس برهنه و مورد تجاوز قرار گرفته، به هوش آمده بودند.

کیوان امام در توئیتر ترند شد

جمعه ۳۱ مردادماه ۹۹ اسم یک پسر در توئیت ترند شد گروهی دختر که خود را دانشجو در تهران معرفی کرده بودند شروع به افشا گری کردند و ک- الف را به فریب و تجاوز محکوم کردند.

هر دختری سرنوشتی را فاش کرد که با رفتن به خانه ک- الف به او مشروبات الکلی آغشته به موادهای بی هوش کننده خورانده شده است سپس برهنه و درحالیکه مورد تجاوز قرار گرفته بودند به هوش آمده اند.

برخی نیز نوشته بودند که به اصرارهای این پسر جوان گوش نداده اند و به خانه اش نرفته اند و حالا می بینند دانشجوهای دیگر فریب خورده اند و از اینکه خودشان به دام ک-الف نیفتاده اند راضی اند.

عجیب اینکه برخی پسران که خود را دوست ک-الف نامیده اند ادعا داشته اند این پسر دانشجو از اقدامات شیطانی و تجاوز به دختران با روش های مختلف نزد آنها حرف زده است.

یکی از دختران نوشته که وقتی اصرارهای ک- الف را به رفتنش خانه شان نپذیرفته پیشنهاد صبحانه املت گرفته و نهایتاً عنوان داشته از پسران قد کوتاه خوشش نمی‌آید تا توانسته از زیر فشارهای ک- الف خلاص شود.

دیگری نوشته که پیشنهاد داده در کافه همدیگر را ببینند که ک-الف عنوان داشته ۵ سالی می شود به کافه نمی رود چون کافه نشینی فرهنگ کمونیستی است و بعد به خانه او رفته و با خوردن مشروبات الکلی در دام متجاوز افتاده است.

این دختران در اقدامی همزمان عنوان داشته اند متجاوز سریالی تهران الان چرا باید آزادانه در دانشگاه —- راست راست بچرخد به کارهایش ادامه دهد و آنها ناراحتی روحی و روانی داشته باشند.

یکی از دانشجویان قدیمی دانشگاه تهران با پرسه‌زنی و چشم‌چرانی در فضای داخلی دانشگاه می‌چرخد و با چرب‌زبانی دانشجویان دختر جوان را به خانه خود دعوت می‌کند. مقاومت بی‌فایده است و پسر ریزاندام سرانجام به خواسته خود می‌رسد.
رفتن به خانه همان و باز شدن در کمد پر از نوشیدنی‌های الکلی همان. بعد نوبت به نوشیدن می‌رسد و دختر از همه جا بی‌خبر وقتی به هوش می‌آید، می‌بیند کار از کار گذشته و برهنه روی تخت افتاده است…»

بر اساس آنچه کاربران در توییت‌های بی‌شمار خود نوشته‌اند چهره‌ای که کاف الف در تمام این سال‌ها از خود ساخته هم بی‌تردید در پیش بردن جنایت‌ها و نقشه‌ها بی‌تاثیر نبوده است.
راه انداختن و مدیریت کردن یک کتابفروشی در راسته خیابان انقلاب و اطراف، پرسه زدن با چهره هنری در تمام مسیر‌های منتهی به دانشگاه تهران، عکس انداختن با برخی مسئولان شهری و دعوت کردن آن‌ها به کتابفروشی و برخی شگرد‌های دیگر که خلافکاران سریالی آن‌ها را بسیار خوب بلدند و برای شکار طعمه استفاده می‌کنند. / منابع رکنا و همشهری انلاین

1 دیدگاه در “بازداشت و دستگیری کیوان امام وردی متجاوز سریالی به دختران دانشجو

  1. مجید گفت:
    1
    1

    دخترا اشتباه کردن رفتن خونش….مگه میشه .یعنی هیچ پس زمینه ای نداشتن از اینکه برن تو خونه یه مرد مجرد

نظرات