خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تنهایی لیلا

0

سریال “تنهایی لیلا″، سریال ایرانی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. این سریال در ژانر عاشقانه-مذهبی در سال ۹۳ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “تنهایی لیلا” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تنهایی لیلا

 

خلاصه داستان

سریال “تنهایی لیلا” روایتگر درباره پسری مذهبی به نام “محمد” است. او که متولی امامزاده‌ای است در گذشته در زلزله خانواده خود را از دست داده‌است. حالا دختری به نام “لیلا” که عاشق محمد می‌شود، او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد و ایمان او را محک می‌زند.

داستان سریال تنهایی لیلا

“لیلا” دختری است از خانوادهٔ ثروتمند و البته غیرمذهبی و نازپرورده بود که نامزد هم داشت ولی عشق به “محمد” کاملاً او را دگرگون می‌سازد و ایمان او را تحکیم می‌کند او با “محمد” ازدواج می‌کند و صاحب یک فرزند می‌شود. ولی “محمد” بر اثر یک تصادف…

 

اسامی بازیگران سریال تنهایی لیلا

اسامی بازیگران سریال تنهایی لیلا

 

دیگر عوامل

کارگردان: محمدحسین لطیفی، تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، دستیار کارگردان: حسن لبافی، مدیر برنامه ریزی : علی صابری، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، تصویربردار: مصطفی معمار، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و دکور: بابک پناهی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح گریم: ایمان امیدواری، آهنگساز: کارن همایونفر، مدیر تولید: فرشید رئوفی، جانشین تولید: مرتضی پیرهادی، مدیر تدارکات: سعدی کنگاور نظری، دستیار تهیه کننده: سید سجاد طباطبایی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صداگذاری: سید محمود موسوی نژاد، جلوه های میدانی: امیر روزبهانی، عکاس: مهدیه لطیفیً.

نظرات