ماجرای مداحی مهدی رعنایی درباره کل دیوان نظامی و شاعران ایرانی + فیلم کامل

0

ماجرای مداحی مهدی رعنایی درباره کل دیوان نظامی و شاعران ایرانی + فیلم کامل

ماجرای مداحی مهدی رعنایی و کل دیوان نظامی شاعران ایرانی و رودکی و صدها شهریار و سعدی و هاتف فدای شاعر به مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا را در فیلم کامل در این بخش ببینید و شنوید و با این مداح اصفهانی آشنا شوید.

ماجرای مداحی مهدی رعنایی درباره کل دیوان نظامی و شاعران ایرانی + فیلم کامل

فیلم مداحی مهدی رعنایی درباره کل دبوان نظامی

ویدئویی از مداحی مهدی رعنایی مداح اصفهانی در فضای مجازی منتشر شده که وی در هنگام مداحی به تمامی عناصر فرهنگ و هنر گذشته ایران حمله می کند و یا به نوعی از شاعر بیت معروف به مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا تعریف و تمجید و قدردانی کرده است.

البته با توجه به جمعیت زیاد عزاداران در این فیلم و تجمع و شیوع کرونا ،باید ذکر شود که این ویدئو مربوط به مراسم محرم امسال نیست، اما ب تازگی در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است
مهدی رعنایی یکی از مداحان ایرانی ،شعری با لحنی حماسی خوانده که در آن تمام شاعران ایرانی را فدای یک شاعر کرده که بیتی درباره کربلا سروده است.

فیلم مداحی مهدی رعنایی و کل دیوان نظامی شاعران معروف و شاعر به مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا

در برخی منایع نوشتند که سراينده شعر “بر مشامم مي رسد هر لحظه بوی كربلا پدر مرحوم آيت الله بهجت (ره) بوده است که سالهاست مداحان و روضه خوان ها هنگام شور گرفتن این بیت بسیار زیبا را سرودند.

مهدی رعنائی کیست

گفتنی است مهدی رعنایی متولد ۱۳۶۱ در اصفهان است که از ۶ سالگی صرودهای انقلابی میخوانده و در  مسابقات اذان و قرائت قرآن مقام کسب کرده است. او میگوید: کسی که تشویقم کرد و چندتا شعر به من داد برای حفظ کردن و منو توی این وادی کشوند آقای مجید صابری بود که ایشون یکی از مداحان خوب شهر اصفهان هستند. اما استاد بخصوصی نداشتم هرچند من ایشون رو بخاطر اینکه منوبه مداحی تشویق میکرد استاد خودم میدونم ولی استادی که بخواد راه و چاه به من نشون بده نداشتم.

وی علاوه بر مداحی در کار بساز و بفروشی و ساخت و ساز است و کار پوشاک هم قبلا انجام میداد

نظرات