بیوگرافی و عکس های جدید مهسا عرفانی دوبلور

0

بیوگرافی و عکس های جدید مهسا عرفانی دوبلور

بیوگرافی مهسا عرفانی دوبلور و همسرش دختر شهلا ناظریان و حسین عرفانی دو تن از پیشکسوتان دوبله و معرفی همسرش و ازدواج در ۱۹ سالگی و آیدی اینستاگرام و عکس های جدید و خانواده و سوابق و آثار دوبله وی را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی مهسا عرفانی دوبلور دختر حسین عرفانی و شهلا ناظریان + اینستاگرام و همسرش

بیوگرافی مهسا عرفانی

مهسا عرفانی، متولد ۱۱ دی ۱۳۶۴ در تهران، دوبلور و بازیگر و گوینده ایرانی است. او دختر حسین عرفانی، و شهلا ناظریان دوبلورهای سرشناس معروف است و یک خواهر به نام رستا دارد. دارای لیسانس بازیگری، کارگردانی در مقطع فوق لیسانس است.

خانواده و زندگی شخصی

مهسا دختر شهلا ناظریان و زنده یاد حسین عرفانی از صداپیشگان قدیمی سینما و تلویزیون است و یک خواهر به نام رستا دارد و مرحوم ایرج ناظریان دوبلور قدیمی، عموی مادرش است.

اینستاگرام مهسا عرفانی دوبلور

همسر مهسا عرفانی کیست

خانم عرفانی در سال ۸۱ وقتی تازه دیپلم گرفته بود عقد کرده و ازدواج کرد. همسرش در زمینه دوبله و سینما و بازیگری فعالیت ندارد و شغل‌ آزاد در ارتباط با وسايل‌ كامپيوتر دارد . او به دلیل وابستگی به والدینش با همسرش کنار پدر و مادرش زندگی میکند.

شروع از تیزر تبلیغاتی تا دوبله فیلم

از کودکی به همراه پدر و مادر هنرمندش در سالن های دوبله حضور داشت و اولین بار در سن ۵ سالگی به عنوان دوبلور وارد کار شد. او در فیلم مستاجر که مدیر دوبلاژ آن آقای طهماسب بودند و تهیه‌کننده‌اش آقای امیرحسین شریفی بودند هم حرف زده و علیرغم نداشتن سواد ، جمله ها را با کمک مادرش حفظ کرد و کار دوبله را انجام داد و در حال حاضر به عنوان مدیر دوبلاژ هم فعالیت می کند.

رستا خواهر مهسا

بیوگرافی رستا و مهسا عرفانی دحتران حسین عرفانی

آثار دوبله

او بیشتر در دوبله انیمیشن ها فعالیت داشته که میتوان به تبلیغ بستنی میهن(مامان جون بستنی اش خوشمزه تره!) – نیک و نیکو – باب اسفنجی – فوتبالیستها – فروزن (السا و آنا) و … اشاره کرد.

اینستاگرام و پیج شخصی:

mahsaerfani

عکس های مهسا و پدرش و خواهر زاده اش شهریار

عکس های مهسا عرفانی و پدرش و خواهر زاده اش شهریار

عکس های مهسا عرفانی

دختر شهلا ناظریان کیست + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مهسا عرفانی دوبلور دختر حسین عرفانی و شهلا ناظریان + اینستاگرام و همسرش

بیوگرافی مهساعرفانی دوبلور دختر شهلا ناظریان + اینستاگرام و همسرش

بیوگرافی و عکس های جدید مهساعرفانی دوبلور

نظرات