چگونه شماره موبایل خود را در اسنپ مخفی کنیم

0

در این مقاله ترفند مخفی کردن شماره موبایل در اسنپ و آموزش فعالسازی تماس امن در اسنپ و تماس ناشناس با رانندگان اسنپ برای عدم نمایش شماره موبایل خود در اسنپ را به شما آموزش مدهیم و شماره پیامک مربوط به تامس امن در اسنپ را بیان میکنیم.

ترفند مخفی کردن شماره موبایل در اسنپ + پیامک فعالسازی و غیرفعالسازی تماس امن در اسنپ

 

ترفند مخفی کردن شماره موبایل در اسنپ

در راستای رعایت حریم شخصی و خصوصی مشتریان و مسافران، اسنپ با فعال‌سازی قابلیت پنهان‌سازی و مخفی کردن شماره موبایل و شماره تلفن در سراسر ایران، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که به وسیله یک شماره واسط باهم در ارتباط باشند. با ما همراه باشید تا آموزش فعالسازی این قابلیت را بدانید.

پیامک فعالسازی و غیر فعالسازی تماس امن در اسنپ

اطلاعاتی از قبیل شماره تماس جزیی از اطلاعات شخصی ما محسوب می‌شوند. این قابلیت در راستای احترام به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی‌‌ آنها راه‌اندازی شده است و امیدواریم با استفاده از آن سفری امن و بدون دغدغه را برای کاربران راننده و مسافر خود رقم بزنیم.

• بدون توجه به اینکه در کدام شهر ایران هستید، با شماره موبایلی که در اسنپ با آن حساب کاربری دارید، کد ۲۰۰ را به ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید.

• پس از ارسال این کد، پیامکی با این متن برای شما ارسال می شود: «سرویس پنهان کردن شماره تماس برای شما فعال گردید»

• از این پس شماره تماس راننده و شما برای یکدیگر پنهان‌سازی می‌شود و شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را می‌بینید، راننده نیز شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۲ را می‌بیند.

• برای غیرفعال کردن این سرویس با شماره موبایلی که در اسنپ با آن حساب کاربری دارید، عدد ۲۰۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید.

• پس از ارسال این کد، پیامکی با این متن برای شما ارسال می‌شود: «سرویس پنهان کردن شماره تماس برای شما غیرفعال گردید»

 

چگونه شماره موبایل خود را در اسنپ مخفی کنیم

تکلیف رانندگان ناشنوا

از آنجایی که کاربران راننده ناشنوا غالبا از طریق پیامک با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند طرح تماس امن برای این دسته از افراد غیرفعال است. در مورد قابلیت تماس امن می‌توانید در بلاگ اسنپ بیشتر بخوانید.

نظرات