ماجرای خودکشی دنیا نوذری دختر مریوانی با قرص برنج

3

خودکشی دنیا نوذری دختر مریوانی با قرص برنج به همراه عکس های شخصی و بیوگرافی دنیا نوذری دختر ۱۸ ساله مریوانی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

عکس و بیوگرافی دنیا نوذری+ ماجرای خودکشی دنیا نوذری دختر مریوانی با قرص برنج

خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده که حکایت از خودکشی دختر ۱۸ ساله اهل مریوان به نام دنیا نوذری دار که با خوردن قرص برنج و به دلیل ازدواج اجباری و فرار از به زور ازدواج کردن، اقدام به خودکشی کرده است.این خبر و عکس های دختر جوان بارتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. اما واقعیت ماجرا چیست؟ حقیقت ماجرا و علت واقعی خودکشی دنیا را از زبان پدر داغدار این دختر بشنوید

عکس و بیوگرافی دنیا نوذری

دنیا نوذری متولد دهه هشتاد و ۱۸ ساله که امسال برای کنکور اماده شده بود و در حال درس خواندن بود که این سرنوشت تلخ برایش رقم خورد. یک خواهر کوچکتر از خود دارد و امسال در مرداد ماه ۹۹ دست به خودکشی زده و به زندگی خود پایایان داد

ماجرای خودکشی دنیا نوذری دختر مریوانی

به گزارش حرف تازه از سایت رکنا، پدر دنیا نوذری گفته است که با ازدواج دخترش مخالفتی نداشته و ازدواج اجباری علت خودکشی دنیا نیست.

پدر همچنین به این نکته اشاره کرده که دنیا به خاطر کنکور استرس داشت و برای آزمون شبهه کنکور نتوانسته بود موفقیتی کسب نماید.

در فضای مجازی پخش شده که دنیا چند سال پیش هم سابقه خودکشی داشته و شاهرگش را زده است درست است دخترم روحیه حساسی داشت تصور می کرد ما دختر کوچیکتر را بیشتر دوست داریم بعدا فهمید اشتباه می کند

بیوگرافی دنیا نوذری و علت خودکشی با قرص برنج

 

 

علت خودکشی دنیا نوذری از زبان پدرش طاهر نوذری

طاهر نوذری پدر دنیا نوذری گفت: به دخترم گفتم دنیا جان هر زمان لب تر کنی برایت به خواستگاری می روم چرا باید همیشه پسران به خواستگاری بیایند حاضر بودم برای دخترم به خواستگاری بروم من وقتی می خواهم لباس یا کفشی خرید کنم ده ها بازارچه را زیر پا می گذارم تا جنس مرغوبی بخرم و برای انتخاب همسر قطعا برای دخترم کم نمی گذاشتم.

درباره دخترم شایعه است من برای ازدواج دخترم مخالفتی نداشتم و متاسفانه دنیا با قرص برنج به زندگی خود پایان داد و این شایعاتی که درباره ازدواج دخترم بود را تکذیب می کنم .

طاهر نوذری پدر دنیا اظهار کرد: این شایعاتی که در فضای مجازی پخش شده مبنی بر اینکه من به خواستگار دنیا دختر نداده ام را قبول ندارم این فرد چه کسی بود که نه پیام داده نه خواستگاری رسمی کرده است و حالا می گویند علت مرگ دنیا مخالفت من با ازدواج او با پسری بوده است.

ورود پلیس به ماجرای خودکشی دنیا نوذری دختر مریوانی

پلیس به ماجرای مرگ دخترم ورود کرده است و اکنون لپ تاپ دنیا دست پلیس فتا است تا علت اصلی خودکشی دنیا مشخص شود در این هفته در مریوان ۳ نفر با قرص برنج خودکشی کرده اند باید عاملان تحریک آنها شناسایی شوند و افرادی که قرص برنج را به راحتی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می دهند نیز شناخته شوند.

3 دیدگاه در “ماجرای خودکشی دنیا نوذری دختر مریوانی با قرص برنج

  1. Fatemeh گفت:

    هزینشو میخای چیکار بلوچ
    باور کن خودمم فقط کمی امید دارم و فکر خودکشی هم باهامه اما هیچ وقت عملیش نمیکنم چون بلاخره درست میشه هیچی تا ابد نمی‌مونه اینم بدون این حرفام هم از چنلای انگیزشی نیس زندگی انسانایی رو دیدم که بدبختیشون تموم نداشت و از خدا آرزوی مرگ میکردن اما الان به خوشبختیشون حسادت می‌کنن به امید اون روزیم که منم خوشبخت بشم

  2. بلوچ گفت:
    1
    3

    هزینه قرص برنج چقدره

  3. بلوچ گفت:

    ارع

نظرات