معرفی کامل حسین مهری بازیگر نقش پیام در سریال معراجی ها

0

معرفی کامل حسین مهری بازیگر نقش پیام در سریال معراجی ها

به معرفی و توضیحی درباره بازیگر نقش پیام در سریال معراجی ها با بازی حسین مهری با عکس ها و سوابق هنری و فیلم و سریال ها و پیج اینستاگرام این بازیگر سینما و تئاتر در مجله حرف تازه میپردازیم.

بازیگر نقش پیام در سریال معراجی ها کیست + عکس شخصی پیام در معراجی ها

 

بازیگر نقش پیام در سریال معراجی ها کیست

سریال معراجی ها بارها از رسانه ملی پخش شده و حالا نیز به تازگی از شبکه یک در حال پخش است. قصد داریم تا یکی از بازیگران اصلی این سریال را به نام حسین مهری که در نقش پیام نامزد روشنک و دوست و همکلاسی فراز و اشکان را بازی کرده را به شما معرفی کنیم.

بازیگر نقش پیام در سریال معراجی ها کیست + عکس شخصی پیام در معراجی ها

 

عکس شخصی پیام در معراجی ها

حسین مهری، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۳ است. تاکنون در مجموعه‌های پایتخت، نابرده رنج و زیر هشت نیز ایفای نقش کرده است و در سریال زمانه بیشتر در رسانه ها نمایان شد.

او که سابقه ۱۸ ساله در زمینه تئاتر داد در سریال زیر هشت به معروفیت رسید و نقطه اوج موفقیت اش نقش سینا در سریال تا ثریا بود.
وی چند سالی است که ازدواج کرده است و یک فرزند پسر به نام حامین دارد

اسم واقعی پیام نامزد روشنک در معراجیها

 

 

این بازیگر درباره نقش پیام در معراجی ها گفته: خدا را شکر خیلی بازخوردهای خوبی از مردم با پخش “معراجی‌ها” می‌بینم؛ نقشی را بازی کردم که تناسبی با شخصیتم ندارد چون خیلی ترسو است، نقش بازیگران همه متفاوت بود

حسین مهری بازیگر “معراجی‌ها” با عباس غزالی کارش را با تئاتر شروع کرده و تاکنون سریال هایی همچون “ثریا”، “نامبرده رنج”، “زیر هشت” و “زمانه” و سریال حوالی پاییز … ایفای نقش کرده است

معرفی کامل حسین مهری بازیگر نقش پیام در سریال معراجی ها

 

در این سریال بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، رضارویگری، حمید لولایی، دانیال عبادی,بهاره افشاری,مهران رجبی،علی صادقی, غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، روزبه معینی، علی منجزی پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش، گیتی معینی و ساقی زینتی بازی می‌کنند.

 

حسین مهری بازیگر سریال معراجیهاکیست

نظرات