ماجرای کامل چالش عکس سیاه و سفید زنان با متن

0

چالش عکس سیاه و سفید زنان در اینستاگرام از سوی کاربران و چهره های معروف هنری و ورزشی به راه افتاده که در ادامه ماجرای کامل و متن چالش عکس سیاه و سفید زنان به همراه دانلود برنامه عکس سیاه و سفید برای استفاده در شبکه های اجتماعی را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده میکنید.

متن چالش عکس سیاه و سفید زنان و ماجرای کامل چالش عکس سیاه و سفید زنان با متن

 

چالش عکس سیاه و سفید زنان چیست

از روزهای اخیر چالش عکس سیاه و سفید زنان در اینستاگرام حسابی سر و صدا کرده و از سوی کاربران و افراد معروف استقبال شده و اکنون میلیونها عکس سیاه و سفید در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام ارسال شده است. این عکس ها روزهای نوستالژی بدون عکس رنگی و دوربین های رنگی ما را به دهه های قبل از ۵۰ و ۴۰ می برند .

در روزهای اخیر، در فضای مجازی، حتما به تعدادی عکس سیاه و سفید زنان بر خوردید؛ این عکس‌ها با هشتگ #ChallengeAccepted به معنی چالش پذیرفته شد پست می‌شود؛ یعنی چالش پذیرفته شد. زنان در سراسر جهان، عکس سیاه و سفید و معمولاً با ظاهر ساده و بدون آرایش از خودشان پست می‌کنند و چند زن دیگر را هم به این چالش فرا می‌خوانند. گفته شده هدف از این چالش، حمایت از زنان و عرصه دادن به آنان است.

ChallengeAccepted هشتگ

 

بنابر گفته‌های سخنگوی اینستاگرام این جریان به راه افتاده تا«قدرت را جشن بگیرد، عشق را گسترش دهد و به تمام زنان یادآوری کند که حمایت از یکدیگر همه چیز است.»

برای شرکت کردن شما باید یکی از عکس‌های سیاه و سفید خود را در اینستاگرام منتشر کرده و زنان دیگر را در توضیح عکس تگ کنید تا زنجیره ادامه پیدا کند.

شما باید هشتگ‌های ذکر شده را نوشته و جمله چالش پذیرفته شد را هم در توضیح بنویسید.

متن چالش عکس سیاه و سفید زنان و ماجرای کامل چالش عکس سیاه و سفید زنان با متن

 

دانلود برنامه BlackCam Pro – B&W Camera

برای شرکت در این چالش برنامه ای به نام دانلود برنامه BlackCam Pro – B&W Camera وجود دارد که میتوانید دانلود کنید و عکس های امروزی و رنگی خود را سیاه و سفید کنید. البته این قابلیت بودن نصب برنامه نییز امکان چذیر است و گوشی های هوشمند و تلگرام قابلیت ادیت عکس با انواع رنگ ها و سیاه و سفید کردن را دارد که میتوانید عکسهای خود را ویرایش و ادیت کنید.

توجه : برای اینکار پس از اجرای برنامه آیکنی کنار دکمه سبز رنگ است که به گالری تصاویر میتوانید دسترسی داشته باشید

متن هشتگ عکس سیاه سفید در اینستاگرام

متن چالش عکس سیاه و سفید زنان

**بعضی از افراد هم از طریق پیام خصوصی و مستقیم در اینستاگرام سایر افراد را دعوت می‌کنند و این متن را می نویسند: «یک چالش توانمند سازی زنان در اینستاگرام به راه افتاده است.

***************

**من فکر می‌کنم تو زن معرکه و قوی هستی و من دقت کردم که ببینم چه کسی از پس این چالش برمی‌آید، اما مهمتر از همه این‌ها من زنانی را انتخاب کرده‌ام که می‌دانم ارزش‌ها و دیدگاهم را با جهان قسمت می‌کنند.

*************

**«تو یکی از همان زنانی. یک عکس سیاه و سفید تکی از خودت منتشر کن، بنویس «چالش پذیرفته شد» و بعد هم اسم من را عنوان (منشن) کن. ۵۰ زن را برای انجام همین کار از طیق پیام خصوی انتخاب کن. من تو را انتخاب کردم زیرا تو زیبا، قوی و معرکه‌ای. بیا به هم (شکلک) قلب بدهیم!».

************

**چالش پذیرفته شد. (شکلک) قلب من برای شما زنان محشر!!! بیایید ادامه بدهیم و مطمئن شویم که شما آن را تأیید و از آن پشتیبانی می‌کنید و از زنانی که بیشتر از همه به این نیاز دارند، حمایت می‌کنید.

****************

**«چالش پذیرفته شد. من از قدرت زنانی که عاشق یکدیگرند و همدیگر را رشد می دهند در شگفتم!!! من تو را ستایش می‌کنم.»

*****************

**سپاس از تما این زنان سحر آمیز زندگی ام برای این عشق و حمایت بی پایان. بیایید به این درخشش بر یکدیگر ادامه دهیم. این همه چیز درباره خواهرانه بودن است

****************

**«سپاس از همه زنان با استعداد و زیبا در زندگی ام که عالی ترین پیام‌ها را امروز برای من فرستادید. حقیقت باید گفته شود. من واقعا این هشتک چالش پذیرفته شد را نمی‌فهمم، اما کیست که دوست نداشته باشد به هر دلیل خوبی از زنان حمایت کند! پس من هم می گویم….چالش پذیرفته شد.

***************

سیاه. سفید. خاکستری…

شاعر عاطفه مویدی

سیاه
رنگ غصه هایم بروی مردمک چشم تو
سفید
جاری شدن غصه ها از چشم تو
خاکستری
غبار رفتن تو روی شانه های من
نقره ایی
برق چشمان مهتاب روی تنهایی من
رنگ امسال من نبودن تو
بی رنگ بود…
جای پایت هنوز در اینه قلبم می درخشد
دستایم زرد
هنوز به التماس دستاهایت دراز میشود
میدانم که هستی
رنگ دیوار سفید نیست
بوی عطرت نفسم را بریده… …

**************

دنیای سیاه سفید

شاعر مهدی صحرانورد

دنیای من قدیمی ست
دنیایم سیاه سفید است
سرنوشتم سیاه
و تو در لباس عروس سفید
من هم نشسته ام
منتظر پایان داستانم

نظرات