بیوگرافی و عکس های جدید آوا کاوری بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های جدید آوا کاوری بازیگر

بیوگرافی آوا کاوری بازیگر تازه کار سینما ،تئاتر و تلویزیون و همسرش و آشنایی با زندگینامه بازیگر نقش “سارا در سریال دختر گمشده” را با عکس ها و چهره جدید او در پیج اینستاگرام و فیلم ها و سریال و خانواده و پدرش احمد کاوری کارگردان با آیدی پیج اصلی اینستاگرام در مجله حرف تازه در ادامه میخوانید.

آوا کاوری بازیگر | بیوگرافی و عکس های جدید آوا کاوری و همسرش + فیلم شناسی

بیوگرافی آوا کاوری و همسرش

آوا کاوری در ۱۳ خرداد ۱۳۸۰ در تهران به دنیا آمده و پدرش “احمد کاوری کارگردان” و اسم مادرش ،لیلا اسفندیار است و در حال حاضر در حال تحصیل و دانشجو می باشد.

خانواده و زندگی شخصی

آوا کاوری، در خانواده چهار نفره هنرمند و اهل سینما به دنیا آمده و یک برادر به نام ایلیا دارد. پدرش آقای احمد کاوری کارگردان و فیلم ساز ایرانی است که سابقه زیادی در ساخت فیلم و سریال های پلیسی و جنجالی دارد.

احمد کاوری ، کارگردان تلویزیون ، سینما و تئاتر ، سال ۱۳۴۴ در کشور عراق متولد شده و فعالیت هنری اش را از سال (۱۳۶۴) با تئاتر شروع کرده و حالا به یکی از بهترینهای این عرصه تبدیل شده است.

زندگینامه آوا کاوری بازیگر سینما و تلویزیون

همسر آوا کاوری کیست

آوا هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مشغول تحصیل است.

بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده

خانم کاوری در جدیدترین اثر هنری خود در زمینه بازیگری در نقش سارا در سریال دختر گمشده کاری از پدرش احمد کاوری کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون بازی کرده است.
این اولین حضور او در قاب تلویزیون است که انصافا خوش درخشیده و بسیار عالی از پس نقش خود برآمده است. این سریال در نقش سارا دختر یک سیاست مدار بازی میکند نقش پدر سارا را هدایت هاشمی بازی میکند و به خاطر مشغله زیاد کاری از دخترش غافل شده است و دخترش احساس تنهایی می کند و در ادامه اتفاقاتی برایش رقم می خورد که خانواده اش را به چالش می کشد و پای پلیس به میان می آید.

 

 

بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده کیست

سوابق کاری

در سابقه کاری آوا اثار هنری و فیلم و سریال زیادی دیده نمیشود و او در جدی ترین کارش در سریال دختر گمشده ایفای نقش کرده و در چند نمایش نیز حضور داشته است

اینستاگرام و پیج شخصی

پیج اینستاگرام آوا با آیدی
avakavariii فعال است، اما از دسترس عموم خارج است و خصوصی کرده که میتوانید فالو کنید.

عکس خانواده و پدر و مادر آوا کاوری

عکس خانواده و پدر و مادر آوا کاوری

عکس های جدید آوا کاوری بازیگر

اسم واقعی سارا در سریال گمشده چیست

اینستاگرام آوا کاوری

فیلم های سارا در سریال دختر گمشده

جدیدترین عکس های آوا کاوری

 بیوگرافی و عکس های جدید آوا کاوری و همسرش + فیلم شناسی

بیوگرافی و عکس های جدید آوا کاوری بازیگر

بیوگرافی و عکس های جدید آوا کاوری بازیگر

منبع: مجله حرف تازه

نظرات