بیوگرافی و عکس مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران پایتخت + داستان زندگی

0

بیوگرافی و عکس مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران پایتخت + داستان زندگی

بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی برادران دوقلوی بازیگر و خواننده را به همراه تصاویر جدید و اینستاگرام و خانواده و سوابق هنری دوقلوهای پایتخت ۵ و ۶ را در حرف تازه میخوانید

بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگر و خواننده متولد ۵ مرداد ۱۳۷۴ در تنکابن هستند که با بازی در سریال پایتخت وارد دنیای سینما شدند.
این دو برادر اکنون در تهران ساکن هستند و فعالیت موسیقیایی خود را در تهران دنبال میکنند ،اما خانواده آنها تنکابن هستند

بیوگرافی و عکس مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران پایتخت + داستان زندگی

از موسیقی تا بازیگری

این برادران دوقلو توسط محسن تنابنده به عوامل سریال پایتخت معرفی و اولین نقش جدی خود را در تلویزیون در کاراکتر رحمان و رحیم در پایتخت ۵ و سریال پایتخت ۶ ایفا کردند که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و آهنگ و اجراها آنها در پایتخت از پر دانلودترین کلیپ ها شد

علاقه به ادامه موسیقی

آقایان بلال حبشی اکنون به عنوان زوج هنری فعالیت دارند و آرزو دارند که بصورت حرفه ای موسیقی و خوانندگی را دنبال کنند و هدف و برنامه های آینده خود را در زندگی روی خوانندگی و فعالیت موسیقی متمرکز کردند و ساز تخصصی آنها گیتار است و فعالیت های حرفه ای در موسیقی دارند و یک گروه دونفره بنام ریکادو تشکیل دادند.

زندگینامه مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلوهای بازیگر و خواننده

نحوه آشنایی با محسن تنابنده

ما خیلی اتفاقی زمان تصویربرداری سریال شاهگوش سر صحنه رفته و علاقه مند بودیم که کار را از نزدیک ببینیم، آقای محسن تنابنده ما را دید و برای سریال «پایتخت» معرفی مان کرد که بعد از آن همه اتفاقات خوب بعد از این کار رقم خورد.

شهرت با اجرای کلیپ در سریال پایتخت و اسپانسر

ما در مجموعه «پایتخت ۳» چند سکانس کوتاه بازی کرده و ترانه هایی را اجرا کردیم. بعد از پخش آن صدای ما طرفدار پیدا کرد و برایمان اسپانسر پیدا شد.
مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی از صدای ما خوشش آمد و پیشنهاد خوانندگی داد و با ما قرارداد بست. اکنون نیز با هزینه و کمک مسعود دهقان کلاس های گیتار و سولفژ می روند.

زندگی شخصی مجتبی و مصطفی بلال حبشی بازیگران نقش رحمان و رحیم در پایتخت

نظر خانواده درباره بازیگر شدن

پدر و مادرمان و خانواده اول موافق نبودند، شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند، وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند به خصوص از وقتی که اسپانسر برایمان پیدا شده است.

عکسی از هومن حاج عبداللهی و بازیگران نقش رحمان ، رحیم در سریال پایتخت 6

 ترانه های مازندرانی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

همه ترانه‌ها انتخاب آقا محسن است. اکثر ترانه ها را گوش می‌دهند، از هر کدام که خوششان بیاید انتخاب می‌کنند و لابه لای کار ما آن را می‌خوانیم.

اسم واقعی رحمان و رحیم سریال پایتخت چیست

نام رحمان و رحیم برادران رحمت در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ ؛ مصطفی و مجتبی بلال حبشی است که نقش رحمان و رحیم در سریال پایتخت را بازی میکند

 

عکس های جدید مصطفی و مجتبی بلال حبشی

کلاس خوانندگی و موسیقی

بعد از قرارداد رسمی برای خوانندگی در کلاس های موسیقی ثبت نام کردیم علاوه بر آن باید از محمدرضا علیمردانی تشکر ویژه داشته باشیم که در زمینه صدا خیلی به ما کمک کرد.

اینستاگرام مصطفی و مجتبی بلال حبشی

علاوه بر این آلبومی که روش کار میکنیم پیشنهاد خواندن تیتراژ برای یک فیلم سینمایی را داشتیم که قرار است به زودی تمرین کار جدید را آغاز کنیم.

پیج اینستاگرام و صفحه شخصی این دو هخنرمند با ایدی ریکاردو فعال است

عکس های مجتبی و مصطفی بلال حبشی

اینستاگرام مصطفی و مجتبی بلال حبشی

اینستاگرام مصطفی و مجتبی بلال حبشی

عکسهای اینستاگرام مصطفی و مجتبی بلال حبشی

مصطفی و مجتبی بلال حبشی

عکسهای نوجوانی و جوانی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

نظرات