اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال ضد

2

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال ضد

سریال ضد سریال جدید ایرانی است که با موضوع امنیتی با نگارش آرش قادری در حال تولید است و بزودی از تلویزیون پخش میشود . در ادامه به معرفی کامل سریال ضد و اسامی و بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان و زمان دقیق پخش از تلویزیون را با عکس های جدید در مجله حرف تازه میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ضد + داستان و زمان پخش

آرش قادری که تجربه نویسندگی سریال گاندو با مخاطبان میلیونی را دارد، اکنون مشغول نگارش سریالی جدید با موضوع امنیتی به نام ضد است که درباره فیلمنامه ضد گفت: من فیلمنامه ضد را زمانی که «گاندو» در پیش تولید قرار داشت نوشتم، ولی به دلایلی شرایط ساخت آن مهیا نشد تا اینکه امسال شرایط فراهم شد

بیوگرافی سریال امنیتی ضد

سریال امنیتی «ضد» محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی مدتی است که کلید خورده است.

این مجموعه تلویزیونی را ابراهیم شیبانی کارگردانی می‌کند و بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور، بهاره کیان‌افشار، سعید چنگیزیان، مرتضی اسماعیل کاشی و… در آن بازی می‌کنند.

در این مجموعه تلویزیونی تلاش شده از جان گذشتگی و تلاش نیروهای امنیتی در جهت حفظ امنیت و آرامش جامعه تصویر شود.

تهیه‌کنندگی این مجموعه به علیرضا جلالی که پیش‌تر به همراه زنده‌یاد حمید آخوندی تهیه سریال «دولت مخفی» و فیلم‌های «ماهورا» و «روز سوم» را عهده‌دار بوده، سپرده شده است.

مجموعه تلویزیونی ضد در فضایی امنیتی ساخته شده است و از دیگر سریال‌هایی است که این روزها سیما فیلم برای به تصویر کشیدن تلاش‌های ماموران امنیتی کشور به تولید می‌رساند.

این روزها «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی، نویسندگی سیدحسین امیرجهانی و تهیه کنندگی ابولفضل صفری دیگر سریال امنیتی اجتماعی تلویزیون است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ابراهیم شیبانی پیش این سریال تلویزیونی «نجوا» را کارگردانی کرده بود.

خلاصه داستان سریال ضد

هنوز خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی منتشر نشده ، اما این سریال برخلاف «گاندو» که به یک کیس امنیتی خاص می‌پرداخت به موضوعات متنوعی پرداخته و داستانش بیشتر جنبه آگاهی رسانی به مردم دارد و تعریفی از جاسوسی، نفوذ و امنیت را با زبان ساده بیان می‌کند، اما داستان مجموعه تلویزیونی اپیزودیک نیست.

اسامی بازیگران سریال ضد

در این مجموعه تلویزیونی جدید محصول سال ۱۴۰۰ بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور ، بهاره کیان افشار ، سعید چنگیزیان ، مرتضی اسماعیل کاشی و… در آن بازی می‌کنند و بزودی بازیگران جدید نیز به آن اضافه خواهند شد

زمان پخش:

این مجموعه تلویزیونی در مرحله پیش تولید قرار دارد و هنوز مان پخش مشخص نشده است

تعداد قسمت ها

نگارش ۲۰ قسمت از مجموعه تلویزیونی با موضوع امنیتی توسط آرش قادری که پیش‌تر سریال گاندو را نوشته بود انجام شده و با بازنویسی و اتمام نگارش، مجموعه تلویزیونی وارد مرحله پیش‌تولید و تولید خواهد شد. در این سریال تلاش شده از جان گذشتگی و تلاش نیروهای امنیتی در جهت حفظ امنیت و آرامش جامعه تصویر شود.

آرش قادری نویسنده گاندو و ضد

آرش قادری کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۴ در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم به عنوان نویسنده فعالیت داشته و از مهم‌ترین آثارش می‌توان به فعالیت در هوش سیاه ۲، برادر و ماتادور اشاره کرد.

آرش قادری نویسنده سریال ضد

 

 

فرق گاندو ضد

آرش قادری: سفارش دهنده دو مجموعه تلویزیونی متفاوت است. در مورد «گاندو» قضیه ضدجاسوسی مطرح بود و با کمک و راهنمایی نهاد امنیتی مربوطه کار ساخته شد، ولی درباره این سریال موضوع فرق می‌کند و می‌گوییم که اطلاعات در هر سطحی مهم است و هر کس در هر جایی می‌تواند یک منبع اطلاعاتی باشد و باید از اطلاعاتی که دارد مراقبت کند، مثلاً در پرونده‌ای به من نقش یک چوپان در درز موارد اطلاعاتی را نشان دادند، واقعاً کسی فکرش را می‌کند که چوپانی که با گوسفند‌ها در ارتباط است می‌تواند اطلاعات مهمی داشته باشد؟!

بله، همیشه هم یک نقشه کاغذی با خودش داشت! البته این تعریف از جاسوس خیلی قدیمی شده ولی در زمان خودش تا حدی هم درست بوده، اما امروزه همه چیز تغییر کرده است. یک دوره برای اینکه بفهمند شما چه آهنگی گوش می‌کنی باید نوار‌های کاست ماشینت را چک می‌کردند، اما الان کافی است لیست دانلود‌های اینترنتت را ببینند. ما در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات زیادی از خودمان منتشر می‌کنیم. فهرست جست‌وجو‌های گوگل ما خیلی از اطلاعات پیرامون ما را روشن می‌کند.

 

2 دیدگاه در “اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال ضد

  1. معین گفت:

    عالیع

  2. راضیه گفت:

    منتظر درخشش حسام منظور عزیز هستم

نظرات