بیوگرافی و عکس های هرمینه بارسنجی بازیگر ارومیه ای و همسرش

0

بیوگرافی و عکس های هرمینه بارسنجی بازیگر ارومیه ای و همسرش

بیوگرافی کامل و زندگینامه شخصی و هنری هرمینه بارسنجی بازیگر نقش نوشین در سریال دخترم نرگس و همسرش بهروز لطفی، به همراه تصاویر و عکس های خانواده و شخصی و سوابق فیلم و سریال و پیج اینستاگرام را در مجله حرف تازه در ادامه میخوانید.

بیوگرافی هرمینه بارسنجی بازیگر نقش نوشین در سریال دخترم نرگس + عکس و همسرش

بیوگرافی هرمینه بارسنجی

هرمینه بارسنجی بازیگر سینما ،تئاتر و تلویزیون متولد شهریور ۱۳۶۷ در شهر ارومیه و دارای مدرک تحصیلی لیسانس کامپیوتر می باشد ، اما به دلیل علاقه به بازیگری وارد بطور حرفه ای این هنر را دنبال کرده است.

سوابق هنری

از سال ۸۴ بطور حرفه ای بازیگری را از تئاتر شروع کرده و سه سال بعد از سال ۸۷ وارد کارهای سینمایی و تلویزیون شده است. از بازیگران شناخته شده ارومیه است که در زادگاهش در زمره هنرمندان مطرح قرار دارد.

زندگینامه هرمینه بارسنجی بازیگر آذربایجانی و ترک زبان

همسر هرمینه بارسنجی کیست؟

خانم بارسنجی متاهل است و ازدواج کرده، او چند سال پیش با بهروز لطفی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند دختر و پسر به نام های نورا و رایان است

حمایت خانواده و همسر

تشکر ویژه‌ای از همسرم بهروز لطفی دارم که همانند یک کوه پشتم ایستاده است و هرلحظه در همه شرایط کنارم است و همچنین تشکر ویژه‌ای از مادر شوهرم دارم که خیلی به من کمک کرد.

عکس بهروز لطفی همسر هرمینه بارسنجی بازیگر

اینستاگرام هرمینه بارسنجی بازیگر

پیج اینستاگرام هرمینه بارسنجی:

صفحه شخصی و پیج اینستاگرام وی با آیدی herminehovsepian فعال می لاشد که میتوانید تصاویر بیشتر و آشنایی با این هنرمند دنبال کنید.

بازیگر نقش نوشین در سریال دخترم نرگس:

این بازیگر بومی اهل ارومیه در سال ۹۹ در نقش نوشین در سریال دخترم نرگس به کارگردانی باقر حبیب پیران حضور دارد که در کنار بازیگرانی چون محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، مریم خدارحمی، رحیم نوروزی، فریبا طالبی هاشم چاوشی و .. ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش نوشین در سریال دخترم نرگس کیست

مخالفت فامیل بجای خانواده

خانواده من با بازیگر شدن من مخالف نبودند و فامیل‌هایمان مخالفت می‌کردند، مخصوصاً دایی‌ام که به‌شدت مخالف بود و اصلاً اجازه بازی کردن را به من نمی‌داد.

بعد از درخشش در تئاتر و فعالیت های چند ساله در حوزه تئاتر، با بازی در تله‌فیلم گمشده به کارگردانی آرش رفیعی کار تصویری را شروع کرد. او با بازی در سریال باجناقلار وارد قاب تلویزیون شد و بعدها در آثاری چون: تشنه حقیقت، تله‌فیلم بیداری، حورمت، دریا و ایلیات خوش درخشید.

نقش منیژه در تله‌فیلم شهید مهدی امینی بهترین نقشی است که بازی کرده‌ام چرا که نقش منفی آدم را به چالش می‌کشد و ذاتاً بازی کردن در نقش منفی را دوست دارم.

عکس های جدید هرمینه بارسنجی بازیگر و همسرش بهروز لطفی

فیلم و سریال های هرمینه بارسنجی

• سریال دریا به کارگردانی رامین اصغری
• فیلم ایلیات به کارگردانی محرم زینال زاده
• تله فیلم شهید مهدی امینی
• تله فیلم بیداری
• تله فیلم تو میمانی به کارگردانی حمید بهمنی
• سریال دخترم نرگس به کارگردانی باقر پیران
• سریال حورمت به کارگردانی رامین اصغری
• سریال باجناقلار ۳
• تله فیلم گمشده

عکس های هرمینه بارسنجی و همسرش

فیلم های بازیگر نقش نوشین در دخترم نرگس

عکس های شخصی بازیگر سریال دخترم نرگس

هرمینه بارسنجی بازیگر و حمید حامی خواننده

هرمینه بارسنجی بازیگر

نظرات