سریال دل ، در پیچ و خم رازهای پنهان

0

سریال دل ، عاشقانه‌ای دیگر به روایت منوچهرهادی‌ست که از آغاز پخش در شبکه نمایش خانگی، دل‌های بسیاری را برای دنبال کردن داستان خود، بی‌قرار کرده است.

در فصل اول سریال دل، فراز و نشیب ارتباط بین رستا (ساره بیات) و آرش (حامد بهداد) را به تماشا نشستیم. اتفاقات تلخی که به نظر می‌رسد سرنخ هرکدامبه دل کسی دیگر گره خورده است و به عنوان دست‌های پشت پرده برای ایجاد جدایی بین این دو عاشق پر قدرت عمل کرده‌اند.

در ابتدای سریال دل، رستای شاد و سرزنده که آینده رویایی خود را در کنار آرش متصور می‌شد، بنا بر اتفاقی در شب عروسی‌اش ربوده می‌شود و تمام آرزوهای وی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حادثه تلخی که اساس داستان‌پردازی با شخصیت‌های مختلف دل را تشکیل می‌دهد و ذهن تماشاگر را برای رمزگشایی از چندین راز پنهان ولی به هم پیوسته درگیر می‌کند.

سریال دل

 

در فصل دوم سریال دل، از رنج‌های کودکی و مشکلات روحی‌ که به ناچار دو شخصیت نکیسا (کوروش تهامی) و آوا (یکتا ناصر) دست به گریبان بودندسخن به میان آورده شد. اینکه شکاف‌های حل نشده خانوادگی، چگونه می‌توانند بر منش و رویه زندگی آینده یک شخص اثرگذار باشد.

کارگردان عاشقا‌نه‌ سینمای ایران

منوچهر هادییکی از کارگردانان صاحب سبک ایران است و در کارنامه سینمایی وی فیلم‌هایی مانند: رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، من سالوادور نیستم، زندگی جای دیگری است، کارگر ساده نیازمندیم و چندی دیگر می‌درخشند. هادی برای اولین بار با سریال عاشقانه در سال ۱۳۹۵به عرصه شبکه نمایش خانگی پا نهاد و گلچین بازیگران به نامی چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار، حسین یاری، هومن سیدی، پانته‌آ بهرام، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، مسعود رایگان و یکتا ناصر را در کنار یکدیگر شاهد بودیم.

نقطه اشتراک سریال دل و سریال عاشقانه در این است که داستان‌پردازی‌‌ هر دو آن‌ها سرشار از احساس ولطافت بوده و تلفیقی زیبا و رنگارنگی از لباس‌ها، دکوراسیون و معماری‌ها بر جذابیت سریال‌ها بیش از پیش اثرگذاربوده است.

 

سریال دل

 

بازیگران سریال دل ، ترکیبی از بهترین‌ها

علاوه بر دو زوج هنری ساره بیات و حامد بهداد، می‌توان از بزرگان عرصه بازیگری نیز یاد کرد. سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو از دیگر بازیگران سریال دل هستند که با هنرمندی هرچه تمام‌تر خود در نقش والدین رستا و آرش می‌درخشند.
یکتا ناصر،مهدی کوشکی،مهراوه شریفی‌نیا، کوروش تهامی، علی سخنگو و بهرام افشاری نیز در کنار پیش‌کسوت‌های سینمای ایران نقش‌آفرینی می‌کنند.

یک نکته دارای اهمیت در سریال دل، صداهای دلنشین شهاب مظفری و رضا بهرام است که در میان شرح قصه دل، گوش‌ها را می‌نوازد و حس هم‌زادپنداری برای مخاطب را نسبت به هر سریال دیگری بیشتر القا می‌کند.

 

نویسنده نوظهور و خوش ذوق

 

از عوامل سریال دل می‌توان از نویسنده نوظهوری چون میثم کایدان نام برد. او کار حرفه‌ای خود را از سینما و فیلم تگزاس آغاز کرد و با مهارتش توانست حضور خود را بین اهالی سینما ابراز کند. میثم کایدانبا نویسندگی در فیلم تگزاس توانست تجربه موفقی را برای خود به ارمغان بیاورد و همین امر به شناخته شدن بیشتر او با قلم عاشقانه و روان‌اش در سریال دل منجر شد.

سریال دل

 

چشم‌‌انتظار فصل جدید سریال دل

 سریال دل جمعا ۴۰ قسمت دارد که تاکنون دو فصل آن از طریق پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال برای شبکه نمایش خانگی توزیع شده است و فصل سوم آن به زودی با پخش قسمت ۲۹آغاز می‌شود تا ببینیم سرانجام این قصه به کجا منتهی خواهد شد.

گمان می‌رود سریال دل از ابتدای پخش، روال کند و خسته‌کننده‌ای را در پیش گرفته بود اما همان‌گونه که در چند قسمت‌ اخیر فصل دوم شاهد بودیم، پرداختن به اتفاقات مختلف بیش‌تر از قبل سرعت گرفته بود و پرده از رازهای درونی هر یک از کاراکترها به صورت غیرمنتظره‌ای برداشته شد که ما را بی‌صبرانه مشتاق تماشای فصل سوم می‌کند.

هم‌اکنون پلتفرم‌های آنلاین فیلم و سریال دغدغه‌ علاقه‌مندان به دنیای سینما را به حداقل رسانده‌اند و برای شما این امکان فراهم است تا با هزینه‌ای کاملا مقرون به صرفه، فصل‌ اول و دوم سریال دل را به صورت یک‌جا تماشا کنید و با این سریال درام عاشقانه اما پر ماجرا همراه شوید.

 

پیشنهاد‌های جذاب رد نشدنی!

 

یکی از پلتفرم‌‌های آنلاین برای تماشای فیلم و سریال، نماوا است و با جشنواره‌های جذاب و شگفت‌انگیز خود در جایگاهی قرار دارد که تخفیف‌ها و پیشنهادهای فروش ویژه آن‌ بسیار چشم‌نواز خواهد بود.

اکنون که در تابستان هستیم و اوقات فراغت بی‌نظیری را پیش‌رو داریم، به همین مناسبت تا پایان تیر ماه ۹۹ فرصت استفاده از تخفیف ۶۰ درصدی نماوا برای تهیه اشتراک سه‌‌ماهه تنها با مبلغ ۳۰ هزار تومان فراهم است تا بتوانید به دنیایی از فیلم و سریال به صورت نامحدود قدم بگذارید و از ترافیک رایگان ویژه کاربران شاتل بهره‌مند شوید. گفتنی‌ست در اپلیکیشن نماوا، امکان دانلود سریال دل به راحتی امکان‌پذیر است و تنها با یک کلیک می‌توانید از تماشای قسمت‌های مختلف آن، لذت ببرید.

 

زمان انتشار فصل سوم دل، چهارشنبه ۱۸ تیر ماه از نماوا خواهد بود و باید دید در این فصل چه چالش‌ها و اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد.

 

نظرات