مشخصات ، عکس ها و قیمت جدید ام وی ام ایکس ۳۳ اس – MVM X33S

0

مشخصات ، عکس ها و قیمت جدید ام وی ام ایکس ۳۳ اس – MVM X33S

ام وی ام X33S یا همان تیگو ۳ از سال ۱۳۹۵ توسط مدیران خودرو در دو تیپ معمولی و اسپرت وارد بازار ایران شد که مدل معمولی آن فقط تا سال ۹۷ عرضه شد. حالا در سال ۹۹ فروش این مدل خودرو با قیمت جدید آغاز شده در که در ادامه مشخصات ، عکس ها و قیمت جدید ام وی ام ایکس ۳۳ اِس اسپورت (mvm X33S) را در مجله حرف تازه میخوانید.

مشخصات ، عکس ها و قیمت جدید ام وی ام ایکس 33 اس - MVM X33S

مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۳۳ اِس اسپورت

خودرو ام وی ام X33 یکی از محصولات شرکت مدیران خودرو در سگمنت کراس اوورهای شهری می باشد که با پیشرانه ۲۰۰۰ سی سی به قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گریبکس مدرن CVT عرضه می گردد. بکارگیری پیشرانه مذکور با گیربکس CVT ضمن فراهم نمودن قدرت کافی جهت ترددهای شهری و بین شهری، کیفیت سواری بالاتر،مصرف سوخت کمتر و هزینه های نگهداری پایین تر از خودروهای مشابه فاقد گیربکس CVT را فراهم می آورد.

مشخصات ، عکس ها و قیمت جدید ام وی ام ایکس 33 اس - MVM X33S

علاوه بر موارد فنی مذکور، فضای جا دار داخلی و مجهز بودن خودرو به آپشنهای رفاهی کارا این خودرو را به یک انتخاب منطقی برای خانواده ها تبدیل کرده است. استفاده از تکنولوژی کمپانی های بزرگ و معتبری همچون بوش آلمان و والئو و غیره علاوه بر ارتقاع کیفی محصول سبب اعتبار برند کمپانی تولید کننده گردیده و رضایت مصرف کننده نهایی را موجب می شود.

حجم و نوع موتور (سی سی) : ۱۹۷۱
تعداد سیلندر : ۴
انتقال نیرو : ۷ سرعته CVT
حداکثر سرعت : ۱۸۵
حداکثر گشتاور : ۴۵۰۰ ~ ۴۳۰۰ / ۱۸۰

مشخصات فنی MVM X33S

 

تفاوت ظاهری X33S و X33S اسپورت

این دو مدل تنها به داشتن سقف و ستون های مشکی ، رکاب های جانبی و سپر اسپرت خلاصه میشود و از نظر فنی تفاوتی بین این دو تیپ وجود ندارد.

بر خلاف تغییرات ظاهری زیادی که این خودرو نسبت به نسل قبل خود داشته اما باز هم با موتوری کم بازده تولید شده است و همانند قبل مجهز به موتور ۲ لیتری است که تنها توان تولید ۱۳۶ اسب بخار را دارد و با داشتن گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک ۱۰۰ کیلومتر را در ۱۴ ثانیه طی می کند.

قیمت جدید ام وی ام ایکس ۳۳ اس سال ۹۹

شرکت مدیران خودرو فروش خودروی MVM X33 اس اسپورت با گیربکس ۵ دنده اتوماتیک را آغاز کرد .

این مدل جدید ایکس ٣٣ دارای تغییراتی در طراحی نمای جلو خودرو با طراحی به روزتر ، همراه با گیربکس جدید ٥ سرعته اتوماتیک است.

همچنین آپشن های جدید این خودرو شامل فرمان برقی ، گرمکن صندلی های جلو ، سیستم پایداری الکترونیکی ، کنترل ضد هرزگردی ، کنترل در سربالایی و سر پائینی است. ، همچنین گارانتی این خودرو ٣ سال یا ١٠٠٠٠٠ کیلومتر میباشد همچنین فروش این خودرو به صورت نقدی با موعد تحویل ٤٥ روز کاری است.

شرکت مدیران خودرو قیمت این خودرو را ۳۲۵ میلیون تومان اعلام کرده و فروش آن از ساعاتی پیش آغاز شده است.

بررسی مشخصات فنی MVM X33S

 

بررسی خودروی MVM X33S

ام وی ام ایکس ۳۳ اس – MVM X33S – نام آخرین فیس لیفت نخستین کراس اور شرکت مدیران خودرو است، در واقع همان tiggo 3 در چین. آخرین نسل این خودرو همچنان از قوای فنی شبیه به نسل های گذشته خود در ایران بهره می‌برد و تنها تفاوت های آن با مدل های قبلی، طراحی ظاهری و داخلی خودرو و اضافه شدن برخی امکانات و ریزه کاری ها است.
در این نسل دیگر خبری از جعبه دنده دستی نیست و هر دو تیپ این خودرو با گیربکس اتوماتیک عرضه می شوند.
این دو تیپ که به ترتیب x33s اتوماتیک ساده و x33s اتوماتیک اسپرت نام دارند نیز هردو کاملا بایکدیگر مشخصات یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها، سقف و قسمت های مشکی رنگ مدل اسپرت است که با نام کیت بدنه اسپرت در کاتالوگ خودرو نشان داده شده است.

بررسی خودروی MVM X33S

قیمت خودروی MVM X33S

عکس های خودروی MVM X33S

قیمت جدید ام وی ام ایکس 33 اس اسپرت در سال 99

قیمت فروش ام وی ام ایکس 33 اس در سال 2020

خردید ام وی ام ایکس 33 اس

 

نظرات