حکم اعدام وحید خزایی و اتهام مفسد فی الاض از شایعه تا واقعیت + عکس

0

حکم اعدام وحید خزایی و اتهام مفسد فی الاض از شایعه تا واقعیت + عکس

اخباری مبنی بر حکم اعدام وحید خزایی و اتهام مفسد فی الاض در شبکه های مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده که از شایعه تا واقعیت این خبر را میخوانید

حکم اعدام وحید خزایی و اتهام مفسد فی الاض از شایعه تا واقعیت

 

اتهام مفسد الارض بودن وحید خزایی

البته تاکنون دادگاهی و خبری مبنی بر محاکمه وی هنوز منتشر نشده و فعلا خبر دستگیری وحید خزایی در فرودگاه امام توسط سپاه رسانه ای شده است و هنوز حکم قطعی وی صادر نشده است.

رکنا نوشت: بلافاصله بعد از دستگیری وحید خزایی در خاک ایران فیلمی در فضای مجازی انتشار یافت که نشان می داد وحید خزایی به جز اتهام قدیمی در ایران که به پرونده دخترخاله ها معروف بود و پلیس فتا حواسش به همه جا است هم از این پرونده سر زبان ها افتاد و وحید خزایی با سپردن وثیقه به ترکیه گریخت اتهامات سنگینی هم دارد!

او باند شرط بندی دارد و این یکی از اتهامات اصلی او است اما او نگرانی ای از زندان ندارد اما یکی از مهمترین اتهامات وحید خزایی توهین به مقدسان دینی توهین به اعتقادات مذهبی و توهین به مقامات ایرانی است که بارها شاهد این توهین ها بوده ایم.

ماجرای حکم اعدام وحید خزایی چیست

همین اتهامات او را در برابر اتهام مفسد الا فی الارض بودن قرار می دهد که مجازاتش اعدام است که البته باز هم بستگی به دفاعیات و نوع برخورد قانون با وحید خزایی دارد اما محتمل است وحید خزایی با این اتهام با کیفرخواست مواجه شود.

وحید خزایی صبح سوم تیرماه، در فرودگاه امام بازداشت شد هنوز مشخص نیست وحید خزایی به چه دلیل با آگاهی از اینکه در همان بدو ورود به ایران بازداشت می شود و مجازات سنگینی خواهد داشت به ایران آمده است و انگیزه او را هیچ کس نمی داند.

وحید خزایی که در ایران از او به عنوان یکی از “شاخ‌های اینستاگرام” نام برده می‌شود، از چهره‌های جنجالی شبکه‌های مجازی بود که یک بار هم پیش از این توسط پلیس فتا (فناوری و تبادل اطلاعات) دستگیر شده بود.

وحید خزایی قبل از بازگشت به ایران فیلمی از خود منتشر کرده بود که نشان می‌داد به اداره پناهجویان در ترکیه رفته و برگه اجازه خروج گرفته است.

ظاهرا وحید خزایی بعد از خروج از ایران در ترکیه درخواست پناهندگی داده بوده است.

لازم به ذکر است که وحید خزایی متولد ۱۳۶۴ است و می‌گوید تا دبیرستان بیشتر درس نخوانده است. او در اینستاگرام ویدئوی رقص خود را منتشر می‌کرد و تعداد دنبال‌کننده‌های او (فالوئر) به بیش از یک میلیون رسیده بود.

وحید خزایی می‌گوید خرج زندگی لوکس خود را از طریق آگهی‌های اینستاگرام تامین می‌کرده است. می‌گوید پدر ندارد و …

منبع خبر : سایت رکنا

نظرات