بیوگرافی وحید خزایی چهره اینستاگرامی + زندگینامه و خانواده وحید خزایی

0

بیوگرافی وحید خزایی چهره اینستاگرامی + زندگینامه و خانواده وحید خزایی

بیوگرافی و عکس های “وحید خزایی” در ایران تا دستگیری و فرار از ایران و بازگشت دوباره و بازداشت در فرودگاه به همراه زندگینامه کامل شخصی و خانواده و پدر و مادر و اصالت و محل تولد و شغل و علت بازگشت به ایران از ترکیه و پیج اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و حواشی وحید خزایی چهره اینستاگرامی + زندگینامه و خانواده وحید خزایی

بیوگرافی وحید خزایی

وحید خزایی چهره اینستاگرامی معروف به پسر تلگرامی و کارگر ساده متولد ۱۳۶۴ در تهران، دارای شغل آزاد و علت شهرتش تصاویر جنجالی و دوستی با انواع دختران بود که توسط پلیس فتا در سال ۹۴ دستگیر شد.

چرا وحید خزایی مشهور شد‌؟

وحید خزایی کیست و چرا مشهور شد‌؟ علت بر زبان افتادن نامش چیست‌؟ اسم وی از سال ۹۴ همراه با عکس های منشوری و غیر اخلاقی با دختران در تلگرام دیدیم که به همین علت به پسر تلگرامی معروف شد و بعدها با مشخص شدن شغلش که کارگر بود به کارگر ساده نیز معروف شد.

عکس های وحید خزایی + بیوگرافی

پسر پولدار اما کارگر ساده

او با گول زدن دختران و انواع ماشین های لوکس و تیپ های لاکچری خودش را به عنوان پسر پولدار و ثزوتمند جا زده بود که از دخنران سوئ استفاده میکرد و تصاویری زیادی از او کنار دختران ایرانی در گوشی توسط پلیس فتا لو رفت.
اما در نهایت بعد از دستگیری در سال ۹۴ گفت که کارگر معاملات ملکی و املاک هستم و بعدا نیز گفت تا دیپلم بیشتر درس نخوانده و وارد فعالیت در حوزه ی مانتو و لباس زنانه شده و علیرغم ادعای پیشین در خصوص کارگری ساده در بنگاه معاملات ملکی به نظر میرسد وضع مالی خوبی داشته و دارد!

او بعد از انتشار عکس های ناجور و منشوری، گفت که این تصاویر دختر خاله ها و زن داداش و اعضای فامیلش هستند که همین حرف او سوژه ای در فضای مجازی شده بود.

زندگینامه وحید خزایی با خانواده اش

از دستگیری تا آزادی و فرار به ترکیه

خزایی پس از دستگیری وحید خزایی توسط پلیس فتا و دادگاهی شدن در ایران، با رضایت شاکیان به جز یکی از آنها از زندان آزاد شد و بعد از آزادی به ترکیه فرار کرد و مدتی نیز ساکن استانبول بوده که حواشی زیادی را در این کشور به وجود آورد.

اظهارات بعد از فرار به ترکیه

وحید بعد از سکونت در ترکیه و انتشار تصاویری از لوکس و شیک خود گفت: که کارگر ساده نبودم و شغل آزاد دارم و زندگیم هم متوسط به بالا بوده و اون دخترا هم همشون دوست دخترانم بودند

حواشی وحید خزایی

حواشی او در زمان حضور در ترکیه بسیار زیاد است. از توهین به آتاتورک تا درگیری مسلحانه داوود هزینه و چاقو کشی و مصرف مواد مخدر و مشروب و دوستی با انواع دختران و .. میتوان نام برد

اینستاگرام وحید خزائی

خانواده و بیوگرافی وحید خزایی

وحید دومین فرزند خانواده اش است و یک برادر و یک خواهر دارد. پدرش را سالها پیش از دست داده است. سال‌ها ساکن سعادت آباد تهران بود و با اعضای خانواده اش زندگی میکرد

بازداشت در تیر ماه ۹۹ در فرودگاه

خزایی از چهره های جنجالی فضای مجازی، ساعتی قبل، در فرودگاه امام خمینی بازداشت شد.

خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به‌اصطلاح شاخ‌های اینستاگرامی به شمار می‌رفت و با ارتباط گیری با دختران و انتشار فیلم‌های آنان در فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی بازداشت شد که فیلم بازداشت موفقیت‌آمیز وی از سوی پلیس فتا در بین مردم شهرت یافت.

وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه‌مدت، با رضایت برخی شکات، از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این کشور نیز با تداوم فعالیت‌های مجرمانه از جمله سوءاستفاده از دختران و ترویج مصرف مشروبات الکلی و راه‌اندازی سایت‌های شرط بندی، ضمن ترویج اقدامات خلاف عفت عمومی، اقدام به خارج‌سازی مقادیر معتنابهی ارز از کشور نمود.

خزایی که از سال ۱۳۹۷ تحت پیگرد قرار داشته است، ساعتی پیش، توسط ضابطان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بازداشت شد.

منبع: مجله حرف تازه

نظرات