بیوگرافی و سوابق سید هاشم صفی الدین با عکس

0

بیوگرافی و سوابق سید هاشم صفی الدین با عکس

بیوگرافی و عکس های سید هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله لبنان و پدر سید رضا صفی الدین همسر زینب سلیمانی را با تصاویر شخصی و خانواده و سوابق و فعالیت های مبارزاتی و سیاسی و نسبت با سید حسن نصرالله را در این بخس از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و سوابق سید هاشم صفی الدین با عکس + پدر همسر زینب سلیمانی کیست

بیوگرافی سید هاشم صفی الدین

سیدهاشم صفی الدین روحانی عرب تبار، متولد سال ۱۳۴۳ برابر با ۱۹۶۴ در دیر قانون النهر لبنان می باشد که اکنون به عنوان رئيس اجرایی حزب الله لبنان و یکی از رهبران برجسته حزب الله است.

بیوگرافی و سوابق سید هاشم صفی الدین

سوابق و فعالیت ها

او نسبتی نیز با سید حسن نصرالله دارد و پسر عموی مادر دبیرکل حزب الله حسن نصرالله است که به عنوان رئیس شورای اجرایی حزب الله بر فعالیت های اقتصادی و اجتماعی حزب نظارت دارد. او در زمینه کاری و حیطه وظائف خود بر بازسازی حومه های جنوبی بیروت نظارت دارد که پس از جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ به شدت آسیب دیده است.

 

زندگینامه کامل سید هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله لبنان

گفته میشود که فذزند ایشان به نام سید رضا صفی الدین با دختر سردار شهید قاسم سلیمانی ازدواج کرده و ابن خبر را خواهر عماد مغنیه رسانه ای کرده است و در پیجی به نام زینب مغنیه منتشر شده است و یادگار سردار شهید سلیمانی عروس حزب الله شده است

تصویر سیدهاشم و برادرش سید عبدالله

سیدهاشم عضو حزب الله لبنان کیست

گفتنی است که زینب سلیمانی ، فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی متولد دهه ی ۷۰ که در رشته ی علوم انسانی تحصیل کرده و یک خواهر دارد و دو برادر نیز به نام های محمدرضا و حسین دارد.

بیوگرافی و سوابق سید هاشم صفی الدین با عکس

عبدالله صفی الدین برادر سید هاشم صفی الدین

لازم به ذکر است که برادر وی عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران است و مدتی است که به این سمت در تهران مشغول است و او عموی سید رضا صفی الدین همسر زینب سلیمانی می باشد.

عکس عبدالله صفی الدین برادر سیدهاشم صفی الدین

بیوگرافی کامل خانواده سیدهاشم صفی الدین

عکس جدید دختر سردار سلیمانی

پدر همسر زینب سلیمانی کیست

منبع: مجله حرف تازه

نظرات