بیوگرافی و عکس های سید رضا صفی الدین همسر زینب سلیمانی + خانواده

0

بیوگرافی و عکس های سید رضا صفی الدین همسر زینب سلیمانی و خانواده سوابق و شغل و تصاویر وی که پسر سیدهاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله لبنان است را در این بخش درباره وی از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و عکس های سید رضا صفی الدین همسر زینب سلیمانی + خانواده

بیوگرافی سید رضا صفی الدین

سید رضا صفی الدین ، اهل لبنان و فرزند سید هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب لبنان است که تاکنون نام و عکسی از او منتشر نشده است و پدرش از روحانیون برجسته و مدیران ارشد حزب الله لبنان است.

عکس سید هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب لبنان پدر سیدرضا صفی الدین

زندگینامه و سوابق سیدرضا صفی الدین همسر زینب سلیمانی

خانواده و زندگی شخصی

هاشم صفی الدين پدر سیدرضا صفی الدین ، روحانی برجسته متولد ۱۹۶۴ در دیر قانون النهر لبنان ۵۶ ساله رئيس اجرایی حزب الله لبنان و مبارز لبنانی است که سالها با سید حسن نصرالله همکاری دارد و نسبت فامیلی نیز با سید حسن نصرالله دارد و احتمال میرود که فرزندش نیز مانند پدرش از مبارزان و اعضای حزب الله لبنان باشد.

ازدواج با دختر سردار سلیمانی

تصویری توسط زینب مغنیه خواهر عماد مغنیه در پیج اینستاگرامش منتشر شد که خبر ازدواج سیدرضا صفی الدین و زینب سلیمانی را رسانه ای کرد و خبر ازدواج این زوج را منتشر کرد.

دختر سردار سلیمانی بعد از شهادت پدرش دلنوشته ها و متن های دلتنگی زیادی در فراق پدرش در پیج اینستاگرامش به اشتراک میگذاشت و حالا با خبر خوش ازدواجش بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این خبر را خوش دانستند

اطلاعات جامع و کامل درباره بیوگرافی و زندگینامه این شخصیت بعدا بروز رسانی میشود.

نظرات