ازدواج زینب سلیمانی با سیدرضا صفی الدین اهل لبنان + عکس

1

ازدواج زینب سلیمانی با سیدرضا صفی الدین پسر سیدهاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله لبنان را با عکس و توضیج درباره همسر زینب سلیمانی را در مجله حرف تازه میخوانید.

ازدواج زینب سلیمانی با سیدرضا صفی الدین + همسر زینب سلیمانی کیست

ازدواج زینب سلیمانی با سیدرضا صفی‌الدین اهل لبنان

زینب مغنیه خواهر شهید عماد مغنیه از ازدواج دختر سردار قاسم سلیمانی و پسر سیدهاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله لبنان خبر داد.

به گزارش حرف تازه از همهشری آنلاین: زینب مغنیه خواهر شهید عماد مغنیه از مراس معقد و عروسی “دختر سردار قاسم سلیمانی” و “پسر سیدهاشم صفی الدین” معاون اجرایی حزب الله لبنان خبر داد.

عکس و فیلم ازدواج زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی

 

سیدرضا صفی الدین همسر زینب سلیمانی کیست

زینب مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت. بر این اساس، به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است. هر چند هنوز منابع رسمی این اتفاق فرخنده را تایید یا تکذیب نکرده‌اند

زینب مغنیه، خواهر شهید عماد مغنیه است که عروسی و مراسم عقد زینب دختر سردار قاسم سلیمانی با پسر سیدهاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان را رشانه ای کرد و دوستی نزدیکی نیز با دختر شهید سلیمانی دارد. زینب مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت.
این خبر در روز ۸ تیر ۹۹ با واکنش های گسترده و عمدتا مثبت کاربران توییتر مواجه شده است. بسیاری آن را برای دو ملت ایران و لبنان مبارک و میمون دانسته و به هر دو خانواده تبریک گفته‌اند.

منبع: همشهری آنلاین و فرارو

1 دیدگاه در “ازدواج زینب سلیمانی با سیدرضا صفی الدین اهل لبنان + عکس

  1. س گفت:

    ایستاگرام این ادرس همچی پستی نداره و انوقت شما چطور استناد کردین

نظرات