فال pmc شنبه ۴ بهمن تا جمعه ۱۰ بهمن ۹۹

8

فال  pmc – فال و طالع بینی هفتگی پی ام سی

فال pmc : شما هر هفته روزهای جمعه میتوانید فال و طالع هفته پیش روی خود را در این صفحه بخوانید. شاید بعضی ها اصلا اعتقادی به این چیزها نداشته باشند ولی خیلی از مردم عمیقا به طالع بینی معتقد بوده و خیلی پیش آمده است که در سایت ما نیز اعلام کرده اند که فال های اعلام شده برای ماه تولدشان کاملا با شرایط فعلی شان منطبق بوده و دقیقا شرح حال آنها در فال آمده است. شما هم میتوانید در مورد اینکه فال و طالع تان درست اعلام شده یا نه در پایین این صفحه و در قسمت کامنت ها به بحث و گفتگو با دیگر کاربران سایت بپردازید.

فال pmc این هفته برای متولدین فروردین :

برای گذشتن از سدی باید جسور باشید اما عجله نکنید. دنبال آرامش در اتفاقات بزرگ نگردید، به دور و برتان نگاه کنید و قدر داشته هایتان را بدانید. برای رسیدن به چیزی یا کسی نیازمند برنامه ریزی دقیق تری هستید. در جواب دعوتی آنچه که دلتان می‌گوید درست است انجام بدهید.
فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین اردیبهشت :

به دوستی بی بهانه هدیه کوچکی بدهید، این محبت خودتان را از او بیشتر خوشحال می کند. مشغول پس انداز هستید حواستان به حساب و کتاب مردم باشد، قرضی دارید که باید هرچه زودتر ادا کنید. راهی که به روی شما بسته شده از طریق قانونی باز می شود. شخصی بدون توقع برایتان کاری انجام می دهد.

فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین خرداد :

در مورد مسئله ای فکر می کندی حق شما را ضایع کرده اند، نگران نباشید نهایتا حق به حق دار می رسد. پیشرفت درسی یا کاریتان حتمی است. خبری می شنوید که شما را کمی عصبانی می کند، بالاخره باید چهره بعضی ها را می شناختیدT نهایتا تصمیمی که می گیرید شما را به آرامش می رساند.

فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین تیر :

جشن بسیار کوچکی برگزار می شود، در شادی های دیگران سهیم باشید و از لحظات زندگی تان لذت ببرید. قهری به آشتی منجر می شود. در جایی مراقب وسایل شخصی تان باشید. ضرر مالی دیده اید که به زودی جبران می شود. چیزی را از دست داده اید که هنوز نمی توانید فراموشش کنید.
فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین مرداد :

شما علاقمندید به دیگران کمک کنید، از جایی شروع کنید که به بچه ها کمک می کند. کاری را که به دیگری واگذار کرده اید آنطور که به دلخواهتان است پیش نمی رود، بهتر است تا دیر نشده وارد عمل شوید. در جمعی بالاخره از پس گفتن حرفی سخت که در دلتان سنگینی می کند برخواهید آمد.
فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین شهریور :

دعاهایی که می کنید به زودی نتیجه خواهد داد. ایمان تان را به خودتان بیشتر کنید. صبر داشته باشید , به دنبال راه حل مسئله باشید. تا می توانید با دیگران مشورت کنید. شخصی به شما چیزی خواهد گفت که شما را زودتر به مقصد می رساند. در مورد مسئله ای احساسی سعی کنید آتش بیار معرکه نشوید.

فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین مهر :

حواستان باشد، اگر احساس کردید که جر و بحثی می خواهد شروع شود، حرفی بزنید که مثل آبی بر روی آتش باشد، وگرنه بی برو برگرد این آتش شما هم را می سوزاند. شما وفادار و متعهد هستید. به کم قانع نشوید. به محلی جدید خواهید رفت و در آنجا محیطی امن را تجربه خواهید کرد.
فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین آبان :

کار اداری تان درست می شود. پیامی خوشحال کننده شوقی را در وجودتان شعله ور می سازد. به جشنی دعوت می شوید. با احتیاط و محترمانه این دعوت را رد کنید و به حفظ سلامت خود و خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. بی خودی انرژی تان را صرف توجیه دیگران نکنید. مردم گوششان بدهکار نیست.
فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین آذر :

شخصی در اطرافتان از فشار روحی رنج می برد. هر روز حالش را بپرسید و تنها نگذاریدش. در مورد گره مالی تان تا می توانید قرض نگیرید، مشکلات دیگری برایتان درست می کند. به خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. مسئولیت های شما نسبت به خانواده اهمیت و اولویت بیشتری از دوستانتان دارد.
فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین دى :

با دیگران رو راست باشید و یک نه محکم و قاطع بگویید. با مسائل جدی شوخی نکنید. در یک بحث صبور باشید، حرف های طرف مقابل را بشنوید و بعد از حداقل یک روز فکر کردن پاسخ بدهید. نگران نباشید، دیر نخواهد شد. به دنبال برد لحظه ای و موقت نباشید.
فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین بهمن :

منتظر شنیدن خبری خوش باشید. مسائل برای همه وجود دارد. در مقایسه با دیگران، مشکلات شما قابل حل هستند. به سفری راه دور فکر می کنید. سفر می تواند برایتان آغاز یک راه تازه باشد. بر سر دو راهی قرار گرفته اید. برای رسیدن به خواسته تان باید از این نقطه ای که هستید بگذرید.
فال pmc

فال pmc این هفته برای متولدین اسفند :

نسیم آرامش را بر زندگی تان خواهد وزید. مشورت با شخصی به شما ایده تازه ای خواهد داد. نگران نباشید، پایان شب سیه سفید است. کابوس این روزهایتان تمام می شود و شما می بینید که باز آفتاب در می آید و روزگار می گذرد. به جسمتان بیشتر برسید. ورزش سطح انرژی تان را بالا می برد.

فال روزانه | فال هفتگی pmc

8 دیدگاه در “فال pmc شنبه ۴ بهمن تا جمعه ۱۰ بهمن ۹۹

  1. soghra گفت:

    پس چرا فال این هفته آپدیت نمیشه؟ 😶

  2. َalireza گفت:

    سلام, فال این هفته کی گذاشته میشه؟

  3. soghra گفت:

    ۹۵ درصد مواقع برای من درسته! مرسی

  4. مهسا گفت:

    ممنون از اینکه هر هفته فال رو برامون قرار میدید….🙏🙏🙏

  5. مهديه گفت:

    سايت شما تنها سايتيه که تمام فال هاي روزانش و هفتگيش واقعيه واقعا عااااليه

  6. نگین گفت:

    سلام فال روز پنجشنبه ۱۸ کجاست؟

  7. م.ص گفت:

    سلام فال هفته قبل و چطور باید ببینم؟؟

    1. حرف تازه گفت:

      سلام
      متاسفانه فال ها بصورت هفتگی حذف شده و آرشیو نمیشوند

نظرات