ماجرای لو رفتن فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی

0

ماجرای لو رفتن فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی

فیلم لو رفته از “عروسی علیرضا نیکبخت واحدی” و ازدواج مجدد  او باعث حواشی شده و وی درباره برگزاری مراسم عروسی و علت لو رفتن و انتشار فیلم عروسی و فردی که فیلم را منتشر کرده ، توضیحاتی داده است که در ادامه میخوانید.

فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی ازدواج مجدد + عکس همسرش

فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی ازدواج کرد، اما این ازدواج با حواشی همراه بود که او در واکنش به انتقادات و فیلم و عکس لو رفته از رقص و عکس همسرش گفت: از فوتبال که خیری ندیدیم و هیچ فوتبالی در مراسم نبود. البته چند رفیق خیلی خوب فوتبالی دارم که یا شرایط آمدن نداشتند یا تهران نبودند.

انتشار فیلم مراسم عروسی در فضای مجازی

خودم هم دیدم، ولی نمی‌دانم کار کدام‌یک از رفقا بوده است. حدود ۶۰، ۷۰ نفر به مراسم تولد همسرم دعوت کرده بودم و هر کس هم این کار را کرده می‌بخشم، چون کار خلافی که نکرده‌ام و مهم نیست که فیلمی بیرون رفته یا نرفته. من دیدم ۲۰ نفر از دوستان دارند با موبایل‌شان فیلم می‌گیرند، اما از نظرم اشکالی نداشت.

فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی

سوپرایز همسر با مراسم عروسی

با یک برنامه‌ریزی دقیق به همسرم گفتم برایت مراسم تولد گرفته‌ام. منزل یکی از دوستانم که مساحت بزرگی دارد را آماده کردم، ولی خانواده خودم و همسرم را در جریان قرار دادم و بنا شد به همسرم چیزی نگوییم تا سورپرایز شود.

رعایت پروتکل بهداشتی در عروسی

فضا بزرگ بود و فاصله‌ها مناسب و فقط در دقایقی کمی تعدادی از مهمانان نزدیک هم قرار گرفتند. آن‌ها در ماه‌های گذشته با وسواس و دقت زندگی کرده‌اند. در مراسم نیز قبل از ورود به منزل همه تست تب‌سنجی دادند، داخل خانه هم کل وسایل ضد عفونی شده بود و انواع ژل و اسپری ضد عفونی کننده هم در دسترس قرار داشت و مورد استفاده قرار گرفت.

شغل علیرضا نیکبخت واحدی

مدرسه فوتبال دارم که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است.

منبع: ایران ورزشی

نظرات